تشریح ویژه برنامه‌های دهه کرامت در لرستان

حجت الاسلام غلامی با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت تا پایان این دهه در استان لرستان گفت: امید است با استفاده از ظرفیت این ایام و برگزاری برنامه های متنوع بتوانیم در ترویج و تبیین معارف ائمه(ع) در جامعه گامی موثر برداریم.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اظهارداشت: وجود مبارک کریمه اهل بیت در ایران اسلامی موجب برکت و مایه عزت و آبروی این سرزمین گردیده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: همچنین وجود حوزه مبارکه فیضیه در جوار مرقد مبارک آن بانوی کرامت، موجب تربیت مراجع و علمای زیادی گردیده به طوری که ملجأ و پناهگاه طلاب کشورهای مختلف در این حرم مطهر می باشد که زمینه ساز بیدارگری و ترویج دین مبین اسلام در میان کشورهای مختلف گشته است.

وی عنوان کرد: دختران ایران اسلامی باید با سرمشق قرار دادن حضرت معصومه(س) و بازشناسی ابعاد فقهی و شخصیتی ایشان، سبک زندگی خود را مطابق با الگوهای رفتاری ایشان منطبق نمایند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی در لرستان اظهارکرد: کاروان خدام رضوی در شهرستان های خرم آباد، سلسله، کوهدشت، کوهنانی و بروجرد حضور خواهند یافت.

وی عیادت از بیماران در بیمارستان ها، برگزاری جشن های دهه کرامت در مناطق روستایی، جشن فارغ التحصیلی دانشجویان، دیدار با خانواده شهدا، جشن ازدواج ۸۰ زوج جوان از جمله برنامه هایی است که تا پایان دهه کرامت در استان برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری جشن روز دختر به میزبانی بیش از ۵۰۰ مسجد افزود: ۵۰ بقاع متبرکه استان میزبان جشن های دهه کرامت هستند.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: همچنین ۱۶۰ برنامه با محوریت محلات حاشیه ای شهر تا پایان دهه کرامت در استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: امید است با بهره مندی از این ایام بتوانیم در تبیین و ترویج معارفت ائمه(ع) در جامعه به ویزه بین نسل جوان و نوجوان نقش آفرینی کنیم.

کد خبر 1762973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha