راهیابی ۲ نمایش از استان البرز به جشنواره کشوری تئاتر بچه های مسجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه از میان آثار بازبینی شده ۱۸۰ عصر به صورت نسخه تصویری و ۴۲ اثر به صورت حضور در این جشنواره شرکت داده شدند که ۱۴ اثر به مرحله نهایی راه یافتند گفت: نمایش زنان مقاوم به کارگردانی مرضیه ذاکری و نمایش اییران به کارگردانی شایان فلاحیان از استان البرز از جمله نمایش های راه یافته به مرحله نهایی هستند.  

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان برپایی جشنواره تئاتر بچه های مسجد در بافق یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جشنواره تئاتر بچه های مسجد سال گذشته آغاز به کار کرد که طی آن حضور پرشور و استقبال بی نظیر بچه های مسجد را در حوزه تئاتر مسجد شاهد بودیم.  

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: از میان آثار بازبینی شده ۱۸۰ عصر به صورت نسخه تصویری و ۴۲ اثر به صورت حضور در این جشنواره شرکت داده شدند که ۱۴ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.  

به گفته وی، نمایش زنان مقاوم به کارگردانی مرضیه ذاکری و نمایش اییران به کارگردانی شایان فلاحیان از استان البرز از جمله نمایش های راه یافته به مرحله نهایی هستند.  

وی با اشاره به اهمیت برپایی تئاتر بچه های مسجد و تقویت فرهنگ دینی با بهره مندی از تئاتر توضیح داد: در بخش بازیگری زن در این جشنواره از استان البرز محیا جهانگیری و هستی امانی در نمایش زنان مقاوم و در بخش بهترین کارگردانی تقدیم به شایان فلاحیان شد.  

نمایش ایران جزء پنج نمایش برتر جشنواره کشوری تئاتر بچه های مسجد

حجت الاسلام شکری با تبریک به فعالان عرصه تئاتر بچه های مسجد عنوان کرد: احسان فلاحیان در بخش نمایشنامه نویسی موفق شد با کسب دریافت دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی افتخار دیگری برای البرز کسب کند.  

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: جایزه ویژه استاد فرج الله سلحشور نیز به نمایش ایران رسید؛ جشنواره تئاتر بچه های مسجد با هدف تقویت گروه های تئاتر مردمی بچه های مسجد بیش از ۲ سال است که با شناسایی ظرفیت ها و توانمندی ها فعالیت دارد.  

کد خبر 1762977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha