مشارکت بیش از هزار مددجوی مازندرانی در جشنواره قرآنی باران وحی

آرامجان از مشارکت هزار و ۷۷۰مددجوی مازندرانی در جشنواره قرآنی باران وحی خبر داد و گفت: ۱۲۲ اثر از این تعداد برای کسب رتبه های برتر ملی به دبیرخانه کشوری این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، اسماعیل آرامجان- معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تحسین همت والای فعالان قرآنی حوزه مددجویی استان برای مشارکت در برنامه های قرآنی و فرهنگی، اظهار کرد:جشنواره باران وحی با هدف ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس وبهره‌مندی از ظرفیت بی‌نظیر قرآن و عترت، شناسایی و هدایت استعدادهای قرآنی، ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) در بین خانواده‌های تحت حمایت در دو بخش استانی و ملی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره سال گذشته برای اولین بار به صورت مجازی برگزار شد، افزود: این جشنواره در سه سطح و ۲۰ رشته برگزار شد.

آرامجان گفت: دررده سنی زیر۱۲سال ۵۶۴ اثر، بین ۱۲تا ۱۶ سال ۴۸۵ اثر و بالای ۱۶ سال ۷۲۱ اثر در رشته های اذان، ترتیل، تحقیق، حفظ قرآن کریم، نهج البلاغه، مداحی، نقاشی، خوشنویس و... به دبیرخانه این جشنواره در استان رسید.

وی یادآورشد: از مجموع هزار و ۷۷۰شرکت کننده مازندرانی در این جشنواره، ۱۲۲ نفر به مرحله کشوری راه یافتند،این آثار در دبیرخانه جشنواره در سطح ملی نیز داوری خواهد شد و امیدواریم در این عرصه نیز استان مازندران خوش بدرخشد.
آرامجان بیان کرد: در مراسمی با حضور مسئولین  و اساتید قرآنی استان ازداوران و برگزیدگان در مرحله استانی با اهدا لوح تقدیر و بسته قرآنی تخصصی و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1763016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha