نماز کلیدی‌ترین راه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

رمضانی نماز را گامی مهم برای دوری از گناهان و افزایش پاکی ضمیر دانست و گفت: نماز کلیدی‌ترین راه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مرتضی رمضانی _ فرماندار شهرستان نکا، امروز یکشنبه (۲۳ اردیبشهت) در نشست شورای اقامه نماز با تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: دعوت به نماز خواندن را امری مهم دانست و با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت تمامی پیامبران، دعوت مردم به زنده نگه‌داشتن یاد خداست.

وی افزود: نماز زیباترین مصداق به یاد خدا بودن است و تاثیر آن در زندگی اجتماعی عمیق خواهد بود. امروز کلیدی‌ترین راه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نماز خواندن است.

 فرماندار نکا یادآورشد: توجه به نماز بهترین حافظ کانون خانواده‌ها در جامعه امروز است که دشمن با همه توان خود سعی دارد به خانواده آسیب وارد کند.  

رمضانی نماز را گامی مهم برای دوری از گناهان و افزایش پاکی ضمیر دانست و گفت: نماز کلیدی‌ترین راه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.  

وی افزود: وقتی فرهنگ نماز در جامعه ترویج شد، قطعاً فساد و فحشا نیز در جامعه از بین خواهد رفت.

فرماندار نکا با تاکید بر توجه ویژه مدیران دستگاه‌ها به نمازخانه‌های اداره خاطر نشان کرد: زیباترین فضا در اداره باید نمازخانه باشد. یکی از راه‌های افزایش تعداد نمازگزار، زیبا و پاکیزه بودن نمازخانه هاست.

مصطفی باقری دبیر شورای اقامه نماز نکا هم با اشاره به فعالیت های این شورا اظهار کرد: شورای اقامه نماز به صورت فصلی برگزار می شود و این شورا در ادارات و نهادها در ۴۱ اداره تشکیل شد.

وی افزود: ۲۷ اداره نکا دارای امام‌جماعت است و نماز ظهر و عصر به صورت جماعت برگزار می شود.

کد خبر 1763087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha