مساجد تیران میزبان جشن‌های دهه کرامت هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری این شهرستان میزبان جشن‌های دهه کرامت هستند.

«علی معینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با تشریح برنامه های دهه کرامت تیران و کرون اظهارداشت: ستاد بزرگداشت ای دهه با محوریت فرمانداری این شهرستان و همراهی دستگاه های فرهنگی و نهادهای مردمی تشکیل و یکصد برنامه شاخص پیش بینی شده که در حال اجرا است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با اشاره به رویکرد مردمی این جشن ها و مراسمات، افزود: مساجد و کانون های فرهنگی و هنری این شهرستان میزبان جشن های دهه کرامت هستند که بخشی از این برنامه ها با حضور خادمین حرم امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) همراه است.

وی ادامه داد: گروه های سرود و نمایش، نوجوانان قرآنی، هنرمندان و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش محوری در برگزاری برنامه های این ایام دارند که در نقاط مختلف شهری و روستایی اجرا می شود.

معینی با بیان اینکه همزمان با برگزاری نماز جمعه و در آغازین روز دهه کرامت از خادمین حرم حضرت معصومه(س) استقبال شد، تصریح کرد: علاوه بر اجرای برنامه در مساجد، تعدادی از مدارس دخترانه نیز میزبان این گروه هستند.

وی یادآورشد: برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی در مدارس همزمان با این برنامه برگزار می شود که برای دختران ویژه برنامه متنوع دیده شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون برگزاری جشن ویژه دختران را از جمله برنامه های این ایام اعلام کرد و یادآورشد: اجتماع حجاب دختران نیز به همین مناسبت برگزار می شود.

وی با اشاره به مسابقات فرهنگی، هنری و کتابخوانی به مناسبت دهه کرامت گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی و گسترش معارف کریمانه و سبک زندگی رضوی در این برنامه ها مورد توجه است.

معینی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ کانون فرهنگی و هنری این شهرستان ویژه برنامه های متنوعی دارند که بخش عمده ای از مخاطبان آنان نوجوانان و خانواده های این قشر هستند.

کد خبر 1763100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha