اجرای ۴۰ ویژه برنامه در ۷۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: ۴۰ عنوان ویژه برنامه در ۷۰۰ باب کانون فرهنگی هنری سطح استان در دهه کرامت تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی صبح امروز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت) در دیدار بانوی لبنانی "زینب جابر" با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: شب گذشته محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز کشوری "شاهمرادی" با استقبال پرشور دانشجویان برگزار شد.

وی جشن مادر دختری "مثل ستاره"در پارک توحید بیرجند و برگزاری ۱۰ شب جشن در کاجستان با همکاری شهرداری بیرجند را از دیگر برنامه‌های ستاد دهه کرامت استان اعلام کرد و گفت: ۴۰ عنوان برنامه در ۷۰۰ باب کانون فرهنگی هنری سطح استان در این ایام تدارک دیده شده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اشاره به تأکید نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر تمرکز زدایی برنامه‌ها از مرکز استان به سمت شهرستان‌ها افزود: امسال برنامه‌هایی با حضور بانو "زینب جابر" در دو شهرستان خوسف و فردوس برگزار می شود.

وی تاکید کرد: دعوت از این بانوی لبنانی به دنبال تحقق عملیات وعده صادق و لزوم تشریح این پاسخ قاطعانه و باصلابت به نسل جوان از مهمترین اهداف این سفر است.

حجت‌الاسلام محقی خاطرنشان کرد: حضور در جمع بانوان مکتب نرجس، شرکت در جمع دانشجویان دانشگاه بیرجند، حضور در برنامه شبکه خاوران و سفر به شهرستان فردوس از دیگر برنامه‌های سفر دکتر جابر به استان خراسان جنوبی است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در سه رویداد ملی رویداد ملی مدها متان، اوقات فراغت و راه‌اندازی پایگاه‌های قرآنی و جلسات تلاوت مجلسی موفق به کسب رتبه‌های نخست کشوری شده است.

کد خبر 1763121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha