توطئه دشمنان در ناامن سازی ایران محقق نشد

جابر با بیان اینکه شاکر امنیت موجود در ایران باشید، گفت: دشمن سال گذشته تلاش کرد تا به وضعیت و امنیت ایران ضربه بزند و کسانی که خواستند امنیت جمهوری اسلامی خراب شود را ببینید چه اتفاقاتی برای کشورشان افتاده است و نتوانستند نقشه های خود را در ایران پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، زینب جابر شامگاه (۲۳ اردیبهشت) در جشن روز دختر در دانشگاه بیرجند اظهار داشت: به این افتخار کنید که در ایران امنیت دارید و شاهد جنگ نیستید.

پژوهشگر و مدرس لبنانی ادامه داد: از دمشق تا بیروت ۲ ساعت فاصله است و داعش به مرز لبنان رسیده بود و بسیاری از ایرانی ها ساکن لبنان بودند که به دست داعش شهید شدند.

وی در ادامه بیان کرد: برخی افراد فکر می کنند که شعار می دهیم که ایران امنیت دارد اما شعار نیست و اینجا ایران است و خبری از داعش و جنگ نیست و راحت می تواند هر ساعتی در ایران رفت و آمد کرد.

جابر با بیان اینکه دشمن سال گذشته تلاش کرد تا به وضعیت و امنیت ایران ضربه بزند، افزود: کسانی که خواستند امنیت جمهوری اسلامی خراب شود را ببینید چه اتفاقاتی برای کشورشان افتاده است و نتوانستند نقشه های خود را در ایران پیش ببرند.

پژوهشگر و مدرس لبنانی در ادامه گفت: امروز شاهد بیداری جهانی هستیم؛ خدا را شکر کنید که رهبری دارید که تمام جهان ایشان را دوست دارند چرا که می دانند مقام معظم رهبری حکیم هستند و علم دارند.

وی با تاکید بر اینکه قدر امنیت موجود در ایران را بدانید، یاداور شد: الگوی ما حاج قاسم است و ایشان هم تاکید کردند که ایران، حرم است و باید از این حرم دفاع کنیم.

کد خبر 1763123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha