اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان همزمان با سراسر کشور در دهه کرامت از ۲۲ اردیبهشت آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

محمود حاجی-مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: محیط کتابخانه های استان به مناسبت دهه کرامت همزمان با سراسر کشور آذین بندی و شاداب سازی شده اند. 

وی به برنامه های کتابخانه های استان طی دهه کرامت اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع دهه کرامت و اجرای اقدامات هم افزا با ستاد دهه کرامت در جهت برگزاری جشن های دخترانه در کتابخانه های عمومی استان را در دستور کار قرار داده ایم.

حاجی بیان کرد: برگزاری مشاوره های تخصصی ویژه بانوان و دختران در قالب کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه های کتابخانه های استان طی دهه کرامت است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی به اجرای سلسله جلسات و نشست‌های ادبی اشاره کرد و افزود: در این راستا نشست های ادبی در قالب مدح و شعرخوانی، گفتگو، نقالی، مشاعره و غیره با موضوع زیارت، کرامت، خواهری و برادری، امام رضا علیه‌السلام، حضرت معصومه سلام الله علیها، عفاف و حجاب و ... در دستور کار کتابخانه های استان قرار گرفته است.

حاجی در ادامه گبت: برگزاری نشست های کتابخوان و معرفی کتاب با موضوع حضرت معصومه(س) و امام رضا علیه السلام و برگزاری سفیر کتاب در شهرستان بشرویه از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

وی به طرح عضویت رایگان اشاره کرد و افزود: طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان همزمان با سراسر کشور در دهه کرامت از ۲۲ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه اجرایی شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در پایان گفت: برپایی میز خدمت در درح و کلنگ زنی زمین کتابخانه در شهر گزیک از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

کد خبر 1763138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha