نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی«هنر شهر» در کاشان برپا شد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی«هنر شهر» در این شهر خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی آموزش شهروندی «هنر شهر» کاشان در خانه تاریخی طباطبایی کاشان گشایش یافت.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این آثار به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان طی فراخوانی از بین ۹۴۶ اثر رسیده، از هنرمندان سراسر کشور انتخاب و گزینش شده است.

فرجی افزود: این نمایشگاه با ارائه ۴۰ اثر منتخب از دیدگاه داوران و اعضای ستاد جشنواره در چهار بخش کاریکاتور، نقاشی، طراحی پوستر و گرافیک و عکاسی در دو بخش اصلی و دانش‌آموزی با حضور عضو شورای اسلامی شهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و معلمان با همراهی دانش‌آموزان و هنرمندان شرکت کننده در خانه تاریخی طباطبائی افتتاح شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ادامه داد: پسماند و بازیافت، ترافیک و حمل و نقل عمومی، محیط زیست و بحران آلودگی هوا، ایمنی و آتش نشانی، معماری ایرانی اسلامی و اخلاق شهروندی، موضوع آثار ارائه شده در این جشنواره است که تا سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ در این بنای تاریخی پذیرای بازدید کنندگان است. 

فرجی افزود: نخستین جشنواره ملی آموزش شهروندی «هنر شهر» کاشان که با همکاری اداره آموزش و پرورش، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در حال اجرا است طی مراسمی همراه با تقدیر از برگزیدگان چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در فرهنگ‌سرای مهر واقع در بلوار شهیدان خاندایی به پایان می‌رسد.

کد خبر 1763162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha