کسب رتبه برتر رویداد ملی «جوانی جمعیت» توسط کانون فرهنگی هنری صابرین

کانون فرهنگی هنری صابرین از استان چهارمحال‌وبختیاری در رویداد جایزه ملی «جوانی جمعیت» کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور رتبه شایسته تقدیر را در بخش فعالیت‌ها به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری، کانون فرهنگی هنری صابرین از استان چهارمحال‌وبختیاری در رویداد جایزه ملی «جوانی جمعیت» کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور رتبه شایسته تقدیر را در بخش فعالیت‌ها به دست آورد.

در اولین رویداد جایزه ملی «جوانی جمعیت» کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور مجتبی قربانی، مدیر کانون فرهنگی هنری صابرین از مسجد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) روستای دهنو شهرستان فلارد رتبه شایسته تقدیر را در بخش فعالیت‌ها به دست آورد.

خاطرنشان می‌شود: تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ باب از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با آثار و فعالیت‌های خود در این رویداد مهم مشارکت داشتند که با ارسال ۲۵۰ اثر به بخش رقابتی، داوری در این رویداد در سامانه بچه‌های مسجد، در موضوعات: مبارزه با سقط‌جنین، آسیب‌های تک‌فرزندی، ارتقاء جایگاه مادری، فرهنگ‌سازی در امر تکثیر نسل، بهداشت و سلامت، داوری شده و ۱۵ کانون برتر در سطح کشور معرفی شدند.

کد خبر 1763243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha