رسالت روابط عمومی بسیار سنگین است

سردار شاهوارپور، با بیان اینکه رسالت روابط عمومی بسیار سنگین است گفت: باید به فناوری و تجهیزات روز تجهیز شویم تا در مقابل دشمن توانمند و مؤثر باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، آئین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی توسط سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

سردار حسن شاهوارپور، در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه اظهار کرد: شهدای رسانه در انعکاس جنایات رژیم صهیونیستی رسالت واقعی خود را انجام دادند و پیام مظلومان غزه را به جهان فرستادند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، با بیان اینکه پژواک و بازتاب عملکرد شهدای رسانه و خبرنگاران در انعکاس رژیم صهیونیستی خود را در دانشگاه‌های آمریکا و دیگر کشورها نشان داد افزود: شاهد تلاش‌ها و مجاهدت‌های فعالان عرصه رسانه هستیم و اگر رسالت خود را انجام ندهند، مردم بی‌اطلاع خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه سپاه از دل مردم برخاسته و مردم مدام عملکرد آن را بررسی می‌کنند تصریح کرد: مردم انتظار دارند رسالت سپاه و بسیج ادامه داشته باشد.

سردار شاهوارپور، با بیان اینکه رسالت روابط عمومی بسیار سنگین است عنوان کرد: باید به فناوری و تجهیزات روز تجهیز شویم تا در مقابل دشمن توانمند و مؤثر باشیم.

سیدرضا صدرالحسینی، نیز با اشاره به ظرفیت رسانه‌ای جمهوری اسلامی در جهان اسلام ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پایه‌گذار رادیو و تلویزیون‌های اسلامی بود که یک تحول بزرگ در رسانه‌های مقاومت به وجود آورد.

کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی خبرنگاران را ترور می‌کند و به شهادت می‌رساند چرا که این خبرنگاران جنایات و واقعیت‌ها را به تصویر کشیدند.

وی با اشاره اینکه با حضور رسانه‌ها، همه جنایات رژیم صهیونیستی در جهان نشان داده شد افزود: بدون اطلاع رسانی دقیق، صحیح و صادقانه عملیات طوفان الاقصی نمی‌توانست اینگونه نتایجی را داشته باشد.

صدرالحسینی، عملیات وعده صادق را ادامه دهنده طوفان الاقصی دانست و تصریح کرد: عملیات وعده صادق یک وحدت ایجاد کرد و باید بتوانیم این فضا را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمن از شرایطی که در آن گیر افتاده نجات یابد.

فرشاد عالی هم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با میدان‌داری جبهه مقاومت در حال نجات جهان است اظهار کرد: روابط عمومی می‌تواند با ایجاد مقبولیت در جامعه، مخاطب غیرفعال را به یک مشارکت کننده تبدیل کنند.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود در بسیج خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید حرکت کند، در کنار مردم باشد و به مجموعه خود یاری یرساند.

وی یادآور شد: کار روابط عمومی صرفا اطلاع رسانی نیست و نیاز به شبکه‌سازی دارد و باید به مردمی‌سازی کمک کند.

سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، اجرای گروه سرود و تجلیل از روابط عمومی‌های فعال استان، از دیگر بخش‌های این برنامه بودند.

کد خبر 1763275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha