سیره و منش حضرت معصومه(س) باید سرلوحه زندگی جوانان قرار بگیرد

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: حضرت معصومه (س) الگوی یک بانوی کامل است و لازم است تا سیره و منش این بانوی بزرگ در سر لوحه زندگی جوانان قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، با بیان اینکه ایام دهه کرامت حد فاصل بین ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) امام مهربانی‌ ها است، اظهار کرد: امید است کرامت حاصل از زندگی و منش ائمه اطهار(ع) در زندگی، روح و روان انسان تاثیرگذار باشد و بتوانیم با دستورات که باعث خیر و صلاح در زندکی می‌شود جامعه عمل بپوشانیم و از آنها بهره‌ مند شویم.

وی به اهمیت الگو گیری دختران در زندگی از حضرت معصومه اشاره کرد و افزود: حضرت معصومه (س) الگوی یک بانوی کامل است و لازم است تا سیره و منش این بانوی بزرگ در سر لوحه زندگی جوانان قرار بگیرد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با بیان اینکه روز دختـر بهانه‌ ای برای گرامیداشت مقام دختر و آشنایی آن‌ها با نحوه صحیح زندگی با بهره گیری از فرهنگ ایرانی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضرت معصومه (س) بارز ترین نمونه در صبر و استقامت در مشکلات، عفت، حیا، اخلاق و تقوا برای الگوبرداری دختران هستند.

این مراسم با اجرای برنامه‌ های شاد و متنوع، استنداپ کمدی، سرود، مسابقه و دیگر برنامه‌ های جذاب فرهنگی برای دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید مهدوی گهر برگزار شد.

پایان پیام/

کد خبر 1763331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha