دشمن به دنبال تغییر و از بین بردن فرهنگ و هویت ملی ایرانی اسلامی است

جابر با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر و از بین بردن فرهنگ و هویت ملی ایران است، گفت: دشمن با ناامیدشدن از جنگ نظامی به سمت جنگ نرم روی آورده است جنگی که به راحتی می تواند روی زنان و دختران اثر بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، زینب جابر شامگاه (۲۵ اردیبهشت) در جشن دهه کرامت و در جمع مردم شهرستان فردوس اظهار داشت: در روایات و احادیث به بحث زن و دختران بسیار اشاره شده است.

پژوهشگر و مدرس لبنانی ادامه داد: این روزها شاهد جنایت های وحشتناک رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین هستیم که حدود ۷۰ درصد از شهدا را دختران و زنان تشکیل می دهند و این کار را عمدا انجام می دهد چرا که می داند زن در تربیت فرزندان بسیار نقش دارد.

وی با بیان اینکه زن، وظیفه مهم تربیت نسل ها را بر عهده دارد، افزود: این فرزندان هم قرار است جز یاران امام زمان(عج) باشند و جهان را از ظلم و فساد و جنایت نجات دهند.

جابر در ادامه عنوان داشت: به برکت ظهور اسلام و پیامبر گرامی اسلام(ص)، جایگاه حقیقی و واقعی زن مشخص شده است و زنان بسیاری باعث افتخار شده اند و زنان ایرانی توانستند خود را ثابت کنند که اهل صبر و مقاومت و ایستادگی هستند و در دفاع مقدس شریک بودند.

پژوهشگر و مدرس لبنانی با بیان اینکه در فلسطین هم امروز شاهد ایستادگی و مقاومت زنان هستیم، افزود: اگر زنان فلسطینی صبور نبودند قطعا مردان نمی توانستند مقاومت و ایستادگی کنند.

وی در ادامه گفت: دشمن با ناامیدشدن از جنگ نظامی به سمت جنگ نرم روی آورده است جنگی که به راحتی می تواند روی زنان و دختران اثر بگذارد و برای دشمن راحت و برای ما دشوار است و یک دفعه می بینیم که جامعه مختل شده است.

جابر با اشاره به اینکه در ایران دشمن تلاش کرد تا از طریق جنگ نرم وارد شود، افزود: دشمن می داند که جنگ نرم کم هزینه است و جنگ نرم هنوز ادامه دارد و روز به روز سخت تر و پیچیده تر می شود.

پژوهشگر و مدرس لبنانی با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر و از بین بردن فرهنگ و هویت ملی ایران است، گفت: دشمن به دنبال این است که جای شهید و جلاد را از طریق شایعه پراکنی عوض کند و به مردم نشان دهد که جمهوری اسلامی دشمن مردم جهان است در حالی که دروغ محض است.

کد خبر 1763490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha