واکنش الازهر در برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی توسط شهرک نشینان در صحن مسجد الاقصی

دیده بان مبارزه با افراط گرایی الازهر ضمن محکوم کردن اقدام شهرک نشینان در بر افراشتن پرچم اسرائیل در صحن مسجدالاقصی، از جامعه جهانی خواست برای توقف تجاوز به مردم فلسطین فشار بیشتری اعمال کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مجله مباشر، دیده بان مبارزه با افراط‌گرایی الازهر اعلام کرد: صدها شهرک نشین روزسه شنبه به مسجدالاقصی حمله کردند و برخی از آنها توانستند پرچم رژیم صهیونیستی را برافراشته و در داخل صحن‌های شریف گرداندند.

الازهر گفت:این اقدام با فراخوان های گروه های معبد ادعایی، که خواستار حمله به مسجدالاقصی صورت گرفت.

الازهر افزود: تعدادی از تندروها علاوه بر برافراشتن پرچم، مراسم تلمودی را به صورت علنی در صحن شرقی مسجد الاقصی انجام دادند و سرود ملی رژیم صهیونیستی  را سر دادند.

دیده بان الازهر در ادامه اظهار کرد: پلیس اشغالگر ضمن تامین امنیت تجاوزات صهیونیست‌ها با برافراشته کنندگان پرچم اشغالگر با مهربانی برخورد کرد و از ورود بسیاری از فلسطینی‌ها به مسجدالاقصی جلوگیری کرد.

دیده بان الازهر حمله به اماکن مقدس اسلامیبه ویژه مسجد الاقصی  وهتک حرمت به آنها را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست برای مهار این اقدام صهیونیست‌ها به طرق مختلف تلاش کند و فشار بیشتری وارد کند.

الازهر گفت: این اقدامات در راستای یهودی سازی و بنای معبد مورد ادعای صهیونیست‌ها بر روی ویرانه های مسجدالاقصی صورت می‌گیرد.

کد خبر 1763496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha