حضور انتشارات جمکران با ۹۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر محتوایی انتشارات مسجد مقدس جمکران گفت: انتشارات مسجد جمکران ۵۰۰ عنوان کتاب را در نمایشگاه کتاب تهران برای مخاطبان عرضه کرده است که از این تعداد ۹۰ عنوان جدید و ۲۰ عنوان بعد از نوروز ۱۴۰۳ منتشر شده است.

علی اکبر صمدی، مدیر پژوهش و محتوایی انتشارات مسجد مقدس جمکران در گفت و گو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری شبستان در خصوص رویکردهای انتشارات جمکران در بحث محتوایی گفت: اولویت ما در انتشارات جمکران مباحث مهدویت و هر آنچه که زیرشاخه مهدویت قرار می گیرد، از شناخت امام زمان(عج)، وظایف منتظران، دشمنان حضرت، آینده پژوهی، حکومت حضرت مهدی (عج) و مباحث تاریخی ای که در خصوص عصر غیبت می باشد. موارد دیگری هم مانند بحث ولایت فقیه و مباحث فقهی از سوی انتشارات مسجد مقدس جمکران مورد بررسی قرار گرفته است.

حضور انتشارات جمکران با ۹۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب تهران

صمدی گفت: انتشارات جمکران هم اکنون اولویت خود را بر معرفی الگوها به نسل نوجوان و جوان قرار داده است. الگوهایی که در صحابه پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) و حضرات معصومین است برای اینکه ویژگی های یاران امام زمان تبیین شود و با این رویکرد در قالب های مختلف هم اثر تولید می کند.

مدیر پژوهش و محتوای انتشارات مسجد مقدس جمکران افزود: از سال گذشته تا به امسال حدودا ۹۰ عنوان کتاب جدید از سوی انتشارات جمکران در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده است. این انتشارات ۵۰۰ عنوان کتاب را در نمایشگاه امسال برای مخاطبان عرضه کرده است که از این تعداد ۹۰ عنوان جدید و ۲۰ عنوان بعد از نوروز ۱۴۰۳ منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه انتشارات مسجد مقدس جمکران در دو بخش عمومی و کودکان در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران حاضر شده است گفت: ۳۰ عنوان از کتب جدید در غرفه کودکان برای بازدیدکنندگان ارایه شده است. این کتب در موضوعات معارفی، رمان و داستان، ادبیات پایداری و .... است.

صمدی با اشاره به اینکه تحفیفات غرفه انتشارات مسجد مقدس جمکران به مخاطبان در نمایشگاه کتاب تهران ۲۰ درصد از هزینه کتاب می باشد گفت: تفاهم نامه ای با مجمع ناشران منعقد کرده ایم که اگر مخاطبان بن تخفیف ارایه دهند تا ۳۰ درصد تخفیف برای آنها تعلق می گیرد.

مدیر پژوهش و محتوای انتشارات مسجد مقدس جمکران در پایان گفت: از نویسندگان خواهش می کنم با توجه به اینکه بحث مهدویت یکی از مباحث روز و پر چالش جامعه ما می باشد و متاسفانه کم به این مسئله پرداخته می شود، حداقل یکی از آثار خود را در طول عمر کاریشان به موضوع مهدویت اختصاص دهند. 

کد خبر 1763612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha