برگزاری جشن «دختران ایران» در گرگان/ تشکیل هسته‌های تربیتی در مساجد

حجت‌الاسلام حسینی گفت: همزمان با دهه کرامت، ویژه برنامه جشن «دختران ایران» عصر امروز (چهارشنبه ٢۶ اردیبهشت) در مسجد بیت الحزن محله گرگانجدید گرگان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی در حاشیه برگزاری جشن «دختران ایران» در مسجد بیت الحزن گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: به مناسبت دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت (ع) و اهمیت و جایگاه ویژه ای که دختران ما در آینده جمهوری اسلامی ایران دارند، این جشن در این مسجد برگزار شده است تا مقدمه ای برای تشکیل هسته های تربیتی در مساجد باشد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: با مکاتبات انجام شده با آموزش و پرورش، از دانش آموزان پایه پنجم و ششم مدرسه محله گرگانجدید دعوت شد تا در این جشن شرکت کنند.

 وی هدف از برگزاری این مراسم را ارتباط و انس دانش آموزان با مسجد بیان کرد تا پایه و بنایی برای تشکیل هسته تربیتی در مسجد باشد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: دانش آموزان شرکت کننده در این جشن، در همین محله زندگی می کنند و امیدواریم این جشن برنامه ای برای رونق کمی و کیفی و حضور بیشتر دختران در مسجد شود.

 وی با اشاره به برنامه های آینده برای این دختران شرکت کننده در مراسم، اظهارداشت: با ارتباط برقرار شده با دختران شرکت کننده در این جشن، این برنامه در طول تابستان ادامه دارد و برنامه ها متفاوت خواهد بود.

وی، برگزاری برنامه های علمی، ورزشی و تفریحی را از برنامه های آینده در تابستان برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با اجرای این برنامه های جذاب، ارتباط دختران و دانش آموزان با مسجد بیشتر از قبل شود.

کد خبر 1763640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha