کرامت جامعه در سایه زیست عفیفانه/ هویت یابی دختران راهبرد زیست عفیفانه

خزغلی با تاکید بر لزوم تبیین زیست عفیفانه گفت: کرامت جامعه در سایه زیست عفیفانه محقق می شود.

انسیه خزعلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: تلاش کرده ایم در راستای فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب و زیست عفیفانه اقدامات موثری انجام دهیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: آموزش زیست عفیفانه برای والدین در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های ما در حوزه تبیین زیست عفیفانه است که تا کنون در ۵ استان این کارگاه ها برگزار شده است و به مرور در سایر استان ها نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ویژه برنامه های تبیین زیست عفیفانه برای خانواده ها، خاطرنشان کرد: تکریم دختران در سطوح مختلف، شناسایی و معرفی دختران نخبه و استفاده از ظرفیت و توانمندی آنها در عرصه های مختلف از اقداماتی است که در حال اجرا می باشد.

خزعلی تاکید کرد: زمانیکه جایگاه و موقعیت دختران و وظایف و تکالیف و حقوق بانوان مطرح می شود یکی از مسائل مهم مساله عفاف و حجاب است که یک برند برای ایران است که زن ایرانی باید این سرمایه و برند را حفظ کند و از دختران شروع می شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اهمیت زیست عفیفانه در حفظ کرامت جامعه، تصریح کرد: در طرح زیست عفیفانه برای دختران و پسران برنامه های تاثیرگذار و با محتوای فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است.

خزعلی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح زیست عفیفانه که ویژه دختران و پسران می باشد، تمرکز بر روی هویت یابی دختران خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های حمایتی از زنان تصریح کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار، برپایی بازارچه های اختصاصی برای زنان سرپرست خانوار در همه استان ها از دیگر اقداماتی است که در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار در حال انجام است.

کد خبر 1763668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha