دلیل مشکلات تحریم نیست، کم‌کاری مدیران است

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: بخش کوچکی از مشکلات امروز ما به تحریم بر می‌گردد و عمده آن به خاطر کم کاری برخی از مدیران است، که انشالله نیازمند تلاش مضاعف و کار جهادی است و این شدنی است

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مهدی فضائلی صبح امروز پنجشنبه (۲۷اردیبهشت) در نشست تخصصی نقش رسانه و روابط عمومی در مشهد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات وعده صادق انقدر ماندگار و مهم است که قابل فراموش شدن نیست. این عملیات چند شاخصه مهم داشت، یکی از آن‌ها بازدارندگی این عملیات بود، ویژگی بعدی عملیات این بود که برای افکار عمومی اقناع کننده باشد. 

وی یادآور شد: ویژگی بعدی عملیات وعده صادق این بود که دامنه جنگ را گسترش ندهند، یعنی باید به نحوی عملیات برنامه‌ریزی می‌شد که بهانه‌ای برای دشمن باقی نمی‌ماند، انها به دنبال ایجاد تله با ایجاد فرصت پاسخ ایران بودند.

دلیل مشکلات تحریم نیست، کم‌کاری مدیران است

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با اشاره به پیامدهای عملیات وعده صادق ادامه داد: دشمنان ما با عملیات وعده صادق متوجه شدند، با ملتی مواجه هستند، که توان پاسخگویی دارد، پیام این عملیات این بود که نظام ما امکان، اراده و قدرت پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد. 

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق مفهوم ایران قوی را ثابت کرد، اظهار کرد: ایران قوی ابعاد مختلفی دارد که یک بعد مهم و اساسی ان قدرت نظامی است، امروز مردم ما مستحق وضعیت اقتصاد مناسب هستند، در تقابل با سخت ترین تحریم‌ها دشمن به دنبال شکستن کمر ایران بود.

دلیل مشکلات تحریم نیست، کم‌کاری مدیران است

فضایلی تاکید کرد: بخش کوچکی از مشکلات امروز ما به تحریم بر می‌گردد و عمده ان به خاطر کم کاری برخی از مدیران است، که انشالله نیازمند تلاش مضاعف و کار جهادی است و این شدنی است مشکلات را باید شناخت به موقع تصمیم گیری کرد تا انشالله شاهد پیشرفت کشور در حوزه های مختلف باشیم.

پایان پیام/

کد خبر 1763733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha