نیروهای مسلح در آمادگی همه جانبه هستند

دریادار تنگسیری در مورد حمله و تهدید اسراییل گفت: آمادگی ما همه جانبه است و ما کاملا آماده هستیم و نیروهای مسلح دائما در آمادگی هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه مراسم شهید نیلفروشان در حسینه فاطمه الزهرا (س) در جمع خبرنگاران در مورد حمله و تهدید اسراییل گفت: آمادگی ما همه جانبه است و ما کاملا آماده هستیم و نیروهای مسلح دائما در آمادگی هستند و رهبر انقلاب تاکید بر آمادگی دارند و برای هر دشمنی که بخواهد تجاوز یا ذره ای پررویی کند قطعا جوابی سخت، محکم و دندان شکن داریم.

وی در مورد اثر شهادت فرماندهان جبهه مقاومت از جمله شهید نیلفروشان افزود: عاقبت بخیری یک رزمنده قطعا شهادت است و شهادت بالاترین درجه ای است که خداوند به یک رزمنده می دهد، شهید سیدحسن‌نصرالله و شهید نیلفروشان عاقبت بخیر شدند ما عاشق اینگونه مرگ هستیم که مدال خداوند برسونه یک رزمنده به ما داده شود و این افتخار است که در راه خدا و آزادی قدس و دشمنان قسم خورده جان ما گرفته شود.

پیام رزمایش ایونز صلح و امنیت است

وی در مورد برگزاری رزمایش ایونز  ترس برخی کشورهای منطقه از این رزمایش گفت: ایونز اولین رزمایش نیست و ما سالیانه این رزمایش را برگزار کردیم و به کشورهای همسایه و مسلمان پیام دوستی دادیم و این رزمایش نیز پیام امنیت برای منطقه ایجاد می کنیم ما امینت تنگه هرمز را برقرار می کنیم خلیج فارس خانه ماست و متعلق به کشورهای مسلمان منطقه است و ما می‌توانیم امنیت آن را برقرار کنیم و بارها گفتیم اگر رزمایش برگزار می شود برای برقراری امنیت منطقه است.

دریادار تنگسیری اظهارداشت: ما بعداز پیروزی انقلاب وزرات جنگ را به وزرات دفاع تبدیل کردیم، خون رزمندگان ایرانی با خون رزمندگان سوری، عراقی د لبنانی نشان دهندگان است که ما عاشق  این راه هستیم و جان خود را برای اسلام می دهیم.

جزایر سه گانه دستاویزی برای جنگ افروزی دشمن

وی در مورد اظهار نظر برخی کشورها در مورد جزایر سه‌گانه گفت: این جزایر،   جزایر ایرانی است و از قدیم به نام ایران بوده است و نباید اجازه دهیم دشمنان اینگونه سخن بگویند و منطقه را به آتش بکشند، دشمن می خواهد موضوع جزایر سه گانه را فرافکنی کند و غربی‌ها برای توجیه حضور خود در منطقه دستاویزی می‌خواهند و این بار این جزایر را دستاویز خود قرار دادند.

کد خبر 1786912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha