نظام جمهوری اسلامی ایران حافظ همه حرم‌ها است

آیت الله عبادی گفت: آنچه که حافظ همه حرم‌هاست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید قوی شویم والا دشمن برای از بین بردن آثار و ارزش‌های اسلامی طرح و برنامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۲۷ اردیبهشت) در دیدار با رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اظهار کرد: خدا شما را خوب جایی به کار گرفته و  این مسئله‌ای است که براساس ارزش‌های الهی و انسانی یک اتفاق نیست و دلیل دارد و در تاریخ هم ذکر شده است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کنترل حرمین و گماردن تکفیری‌ها و وهابی‌ها برای ایجاد انحراف در دین و از بین بردن آثار پیامبر اکرم(ص) افزود: پیامبر و ائمه معصومین(ع) در جهان جایگاه ویژه برخوردار هستند و دشمن در جهت تضعیف این جایگاه و حرم‌های این حضرات طرح دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه و بازسازی عتبات مقدسه در مقابل چشم چنین دشمنانی نقطه پیدا و پنهانی دارد، گفت: نقطه پنهان بازسازی عتبات عالیات، همان جایگاه مکتب تشییع و حکومت مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: استکبار جهانی داعش را برای از ویران کردن همین جایگاه و آثار به وجود آوردند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی گفت جمهوری اسلامی حرم است، تصریح کرد: اگر این حرم حفظ شد بقیه حرم‌ها حفظ می‌شوند، اما اگر این حرم تضعیف شد همه حرم‌ها را از دست می‌دهید.

وی ادامه داد: مستکبران به هر جایی دستشان برسد ویران می‌کنند و منحصر به فلسطین و غزه نیست اما ملاحظه می‌کنید اکنون در آنجا همه چیز را از مسجد ، معبد، بیمارستان و مدرسه و خانه‌های مردم را ویران می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بنابراین آنچه حافظ همه اینها و حافظ کار شماست نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز هم استکبار جهانی و استعمارگران، دیپلماسی حرف نمی‌زنند و قداره را از روی بستند.

آیت الله عبادی با اشاره به جنایات داعش و مستکبران، افزود: در مقابل چنین دشمنانی اگر ما ضعیف شویم همه چیز را دشمن از بین می‌برد لذا باید قوی شویم که الحمدالله دست قدرت الهی شما را قوی نگه داشته است و هر جایی هم نیاز بود خدا یاریتان کرده است.

وی تأکید کرد: آنچه که حافظ همه حرم‌هاست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است والا دشمن برای از بین بردن آثار و ارزش‌های اسلامی طرح و برنامه دارد.

۱۳.۶ میلیارد تومان کمک مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتاب مقدسه

موسی جوینده- رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان در این دیدار با اشاره به اجرای ۲۷ مصوبه هیات امنای این ستاد در سال گذشته اظهار کرد: نتیجه اجرای این مصوبات افزایش کمک‌های مردمی از ۱۲ هزار  و ۵۰۰ تومان برای هر نفر به ۱۷ هزار تومان بود.

وی در ادامه گفت: سال گذشته مردم استان ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

جوینده بیان کرد: روستای مهموئی بیرجند در زمینه کمک به عتبات عالیات در سطح استان پیشگام بوده است و از نظر بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه به عنوان روستای نمونه استان و کشور معرفی شد.

کد خبر 1763738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha