اصحاب رسانه و کنشگران فرهنگی یکی از ارکان محوری جهاد تبیین هستند

دکتر امانی گفت:اصحاب رسانه و کنشگران فرهنگی یکی از ارکان محوری جهاد تبیین هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، در نشست اردوی راویان پیشرفت که با حضور اصحاب رسانه، ائمه جماعت و مدیران روابط عمومی های شهر اراک با هدف بازدید از روند پیشرفت پروژه های بهداشتی و درمانی برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روحانیون، اصحاب رسانه و روابط عمومی ها از اقشار تاثیر گذار و مرتبط با آحاد جامعه هستند که این می توانند با قلم و بیان خود به تبیین دستاوردها و تلاش های انجام شده بپردازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه اصحاب رسانه و کنشگران فرهنگی یکی از ارکان اساسی جهاد تبیین شما  هستید، افزود: هر چه جلوتر می رویک با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تکثیر رسانه های متعدد و فضای مجازی و با توجه به اینکه کشور ما تاکید بر شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی دارد، نقش شما عزیزان بیشتر نمایان می شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان سعی دارند و مردم را نسبت به آینده نظام نا امید کنند، بیان کرد:  این مهم وظیفه روابط عمومی ها، روحانیون و اصحاب رسانه را به عنوان اقشار تاثیر گذار و مرتبط با جامعه بیش از پیش می کند.

این مقام مسئول در ادامه به افزایش ۱۸۳.۵ هزار مترمربع فضای درمانی در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: فاز سوم بیمارستان خوانساری بیمارستان تخصصی زنان و زایمان سینا آشتیانی، مرکز دیالیز ۴۰ تخت خوابه حضرت فاطمه زهرا(س)، بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) از جمله فضای‌های بهداشتی و درمانی جدید در استان مرکزی هستند.

 دکتر امانی به تلاش های دولت سیزدهم در تکمیل پروژه‌های به جا مانده از دولت قبل اشاره کرد و ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم عزم خود را جزم کرده تا از تبدیل شدن به موزه پروژه هایی که در دولت های قبل کلنگ زنی شده اند، کلنگ برداری کند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین افزود: اجرای بیش از ۲ هزار پروژه بهداشتی در قالب طرح ۴۰۴۰ در سطح کشور، از جمله اقدامات دولت است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان  استان مرکزی توفیقات بسیاری کسب کرده است، اظهار داشت: از جمله این اقدامات می توان به جذب ۷۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، افزایش جذب دانشجویان بین الملل و افزایش اردوهای جهادی پزشکی و دندانپزشکی در استان اشاره کرد.

امانی کسب رتبه‌های برتر به ویژه در حوزه جوانی جمعیت را از دیگر موفقیت های استان مرکزی دانست و گفت: راه اندازی مرکز سطح ۲ ناباروری، راه اندازی بخش اورژانس سوختگی، راه اندازی ساختمان کلاس‌های معاونت آموزشی، راه اندازی اورژانس هوایی، اضافه شدن دو اتوبوس آمبولانس به ناوگان اورژانس، افتتاح بیش از ۴۰ مرکز جامع سلامت، و خوابگاه دخترانه و متاهلی‌کسب مجوز بیش از یک هزار استخدام در حوزه بهداشت و درمان و خریداری بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان تجهیزات در سال گذشته از دیگر توفیقات حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه کلنگ بیمارستان ولیعصر(عج) اراک ۲۰ سال پیش بر زمین خورده بود و مردم همواره شاهد ساختمان نیمه کاره بیمارستان و مشکلات بهداشتی و درمانی عزیزان خود بودند و لب به اعتراض نگشودند، بیان کرد: این مردم لایق بهترین‌ها هستند و نوید افتتاح این پروژه در آینده نزدیک را به ایشان می دهیم.

کد خبر 1763786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha