خداحافظی با ۱۰ مدیر استانی در مازندران

منصوری از خداحافظی با ۱۰ مدیر استانی در مازندران خبر داد و گفت: با این‌مدیران در قبل و بعد از سفر دور دوم استانی خداحافظی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محسن منصوری _ معاون اجرائی رئیس جمهور، شامگاه‌پنجشنبه(۲۷اردیبهشت) در جلسه شورای اداری مازندران اظهار کرد: با توجه به ارزیابی انجام شده پیش از سفر و حین سفر دولت با ۱۰ نفر از مدیران استان مازندران خداحافظی کرده و نیروی جدید جایگزین آنها خواهند شد.

وی افزود: دور اول سفر هیأت دولت به استان مازندران دارای بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان مصوبه بود که بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان محقق شد.

منصوری با بیان اینکه در دور اول سفر برای مازندران سازمان برنامه بودجه بیش از۸ هزار میلیارد تومان تامین اعتبار کرده بود، یادآورشد: با توجه به نیازمندی‌های این استان مبلغ اعتبار ۹ هزار میلیارد تومان تصویب شد.

وی گفت: بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار استانی و ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات وارد دستگاه اجرایی شده که جمع اعتبارات استان ۲۰ هزار میلیارد تومان بود.

منصوری با اشاره به برنامه‌ریزی برای افتتاح بیش از یکهزار تخت بیمارستانی در مازندران گفت: این تعداد تخت تا پایان دولت سیزدهم در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در دور دوم سفر ۱۱۷ مصوبه با اعتبار بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان پیشنهاد شد که باید اعتبارات تصویب شود.

معاون اجرائی رئیس جمهور یادآورشد: بیشترین اعتباربه مبلغ بیش از ۵ هزار میلیارد تومان به دستگاه‌های وزارت نیرو اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: همچنین بیش از ۴ هزار میلیارد برای راه و شهرسازی، هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان آموزش و پرورش، هزار میلیارد تومان وزارت بهداشت و هزار میلیارد تومان توسط جهاد کشاورزی اختصاص پیدا کرد.

کد خبر 1763793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha