وضعیت رشد جمعیت در کشور نگران‌ کننده است

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: وضعیت رشد جمعیت در کشور ما نگران‌ کننده است و از مهمترین راه‌ حل‌های جوانی جمعیت تلاش برای رفع مشکلات ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز حجت الاسلام اکبر افشارمنش در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن عرض میلاد امام رضا (ع)، گفت: هجرت آن حضرت به ایران دستاوردهایی از قبیل رشد کیفی و عمقی مکتب تشیع، رشد کمی و گسترش جغرافیایی، تبدیل ایران به شیعه خانه اهل‌ بیت (ع) و روشن شدن جنبه سیاسی مکتب تشیع داشت.
امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به در ۳۰ اردیبهشت ماه روز ملی جمعیت، ابزار کرد: وضعیت رشد جمعیت در کشور ما نگران‌ کننده است و از مهمترین راه‌ حل‌های جوانی جمعیت تلاش برای رفع مشکلات ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان است.  
وی بیان کرد: مجلس دوازدهم از ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز بکار می کند و ۱۷۴ نماینده تازه‌ نفس وارد مجلس می شوند که باید علاوه بر شناخت گفتمان امامین انقلاب، تلاش جدی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کنند.

حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به سالروز فتح خرمشهر در سال ۶۱، عنوان کرد: مهمترین درس فتح خرمشهر این است که با توکل به خداوند و مقاومت می‌توان در حوزه فرهنگی، اقتصادی و مدیریت فضای مجازی به پیروزی و نتیجه مطلوب رسید.

کد خبر 1763822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha