جمعه خشم خراسان‌جنوبی‌ها علیه رژیم صهیونیستی

نمازگزاران جمعه در خراسان جنوبی پس از اقامه نماز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات اشغالگران صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، نمازگزاران جمعه در استان ظهر امروز (۲۸ اردیبهشت) پس از اقامه نماز وحدت‌بخش جمعه، به خیابان آمدند و با فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر امریکا»، نفرت و انزجار خود از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را اعلام  و از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین حمایت کردند.

نمازگزاران جمعه در بیرجند مرکز استان نیز با انجام راهپیمایی از محل مسجد و مصلای المهدی(عج) تا میدان نماز این شهر، مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زده و از مقاومت‌های غزه دفاع کردند، نمازگزاران با در دست داشتن تمثال‌های حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی و نیز دست نوشته‌هایی با مضمون آزادی فلسطین از دست اشغالگران قدس، همبستگی ملت ایران برای حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین را نشان دادند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست تحقیرآمیز خود، به طور وحشیانه اقدام به بمباران نوار غزه و سپس حمله زمینی کرد.

وزارت بهداشت نوار غزه در دویست و بیستمین روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی به ۳۵ هزار و ۹۱ نفر رسید و آمار زخمی‌ها را ۷۸ هزار و ۷۲۷ نفر اعلام کرد.

کابینه جنگ رژیم اسرائیل ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۶ می ۲۰۲۴ نیز به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تایید کرد و ارتش این رژیم، از ۱۸ اردیبهشت بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است.

کد خبر 1763836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha