اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان برای جاده‌های مواصلاتی مازندران

رییس جمهور گفت: چهار هزار میلیارد تومان برای جاده‌های مواصلاتی استان مازندران هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران آیت ‌الله ابراهیم رئیسی در دیدار با مردم غرب استان مازندران با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: مازندران دارای پیشینه و هویت فرهنگی والایی و عشق به اهل بیت در این استان‌موج‌می زند.

وی افزود: مردم استان‌مازندران با پیشنه تاریخی بسیار گرانبهای خود و خون ۱۰ هزار ۴۰۰ شهید و وجود جانبازان و ایثارگران گواهی بر آرمان خواهی این مردم و دفاع از انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس جمهور با اشاره به ایستادگی، مقاومت و بصیرت انقلابی مردم غرب مازندران یادآور شد: از حضور گرم مردم در این مراسم تقدیر می‌کنم و از ابراز احساسات مردم استان سپاسگزارم و می‌دانم که مردم این دیار پشتوانه انقلاب اسلامی هستند.

رئیسی گفت: هویت و فرهنگ این استان با نظام ارتباطات و توسعه یافتگی تحت شعاع قرار نمی‌گیرد و باید توسعه شهرها و روستاها اتفاق افتد که گام‌هایی در زمینه توسعه برداشته شده است.

وی افزود: حضور نیروهای هوائی، دریایی و نیروهای مسلح برکت بزرگی برای این استان است.

رئیس جمهور با اشاره به قابلیت‌های مناسب منطقه در نوشهر، گفت: توسعه بندر نوشهر مهم است و با توجه به اینکه این بندر ظرفیت افزایش صادراتی را دارد.

به گفته رییس جمهور، در این سفر ۴ هزار میلیارد تومان برای جاده‌های مواصلاتی استان هزینه می شود.

رییسی گفت: توسعه شهرک صنعتی در غرب استان مازندران مهم است که با توجه به وجود برخی مشکلات برای رفع آن چاره اندیشی می شود.

رییس جمهور گفت: شهرک های صنعتی و فعال بودن واحدهلی تولیدی زمینه ساز رفع موانع تولید است.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان نوشهر و غرب استان قطب کشاورزی، گردشگری است و در بخش اقاصاد دریامحور باید با برنامه ریزی وارد شد و در زمینه صنعت هم اقدامات مناسبی در دست انجام است.

کد خبر 1763865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha