پایان دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران

دور دوم سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به مازندران پایان رسید و رئیس جمهوری از نوشهر راهی تهران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله رئیسی رئیس جمهور از روز گذشته پنجشنبه ۲۷ وارد مازندران شد و امروز جمعه ۲۸ ار یبهشت ماه در دور دوم سفر خود میهمان غرب مازندرانی هاست.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران برای دیدار با مردم نوشهر و بازدید از طرح ها و پروژه ها وارد نوشهر در غرب مازندران شد.

رئیس جمهور روز گذشته پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت برای انجام دور دوم سفر استانی وارد فرودگاه شهدای ساری در استان مازندران شد تا ۲ روز را میهمان‌مازندرانی ها باشد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران دقایقی قبل برای انجام دور دوم سفر استانی وارد فرودگاه شهدای ساری در استان مازندران شد.

در مراسم استقبال از رئیس جمهور کشورمان در ساری حسن یزدانی، سپیده بابایی ورزشکار و قهرمان جهان، خانم ملازاده سورکی مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر، محمد رضا اسحاقی استاد موسیقی بومی محلی مازندران با همراهی تعدادی از مسوولان استانی، آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران و یوسف نوری استاندار مازندران و نمایندگان‌مجلس و مسوولان را همراهی کردند.

رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی، پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همراه هیأت همراه به استان مازندران سفر کرد و تا روز جمعه در استان حضور خواهد داشت.

دیدار مردمی، حضور در جمع نخبگان، خانواده شهدا، ایثارگران، شورای اداری و بازدید از چندین پروژه عمرانی و زیربنایی از برنامه‌های سفر دو روزه آیت الله رئیسی به مازندران است.

رئیس جمهور امروز پنج شنبه میهمان ساری بود و از پروژه های قائمشهر بازدید کرد و امروز جمعه وارد نوشهر شد و با حضور در بین‌مردم در مصلای نوشهر، بازدید از بندر نوشهر و بررسی مشکلات و مسائل در غرب مازندران به سفر دو روزه خود به مازندران پایان داد و راهی تهران شد.

کد خبر 1763894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha