فعالیت ۱۹ کانون تخصصی رضوی با حضور ۶ هزار و ۶۰ نفر خادمیار در سطح استان البرز

مصطفایی با اشاره به اهمیت حضور ۶ هزار و ۶۰ نفر خادمیار رضوی در سطح استان البرز گفت: سازماندهی و جانمایی خدمات خادمیاران استان البرز در قالب ۱۹ کانون تخصصی رضوی ساماندهی شده است.

قربانعلی مصطفایی در جریان فعالیت کانون های خدمت رضوی در سطح استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: خدمت رسانی با محوریت آستان قدس رضوی یکی از شاخص های فعالیتی در سطح کانون خدمت رضوی استان البرز است.

مدیرکانون‌های خدمت رضوی استان البرز افزود: در سطح استان البرز یک هزار و ۲۵۰ یاور رضوی داریم که ۶ هزار و ۶۰ نفر از این تعداد خادمیار رضوی هستند.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت افزود: سازماندهی و جانمایی خدمات خادمیاران استان البرز در قالب ۱۹ کانون تخصصی رضوی ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از سرفصل های مهم خدمت رسانی خادمیاران تبیین فرهنگ کرامت است توضیح داد: از جمله اقدامات انجام شده با محوریت کانون های خدمت رضوی در استان البرز اعزام ۶ هزار نفر از افراد کم بضاعت برای سفر به مشهد مقدس است که در قالب کاروان های مهر به زیارت حرم و آستان قدس رضوی مشرف شده اند.

مصطفایی در ادامه به ضرورت وقف در حوزه خدمت رسانی به آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: در سطح استان البرز تا به امروز ۱۶ موقوفه ثبت شده است که این مهم با فرهنگ سازی و تبیین اهمیت موضوع در حال افزایش است.

وی افزود: ۱۶ موقوفه ای که به نام امام رضا(ع) در استان البرز ثبت شده است در سامانه رضوی خدمات قابل مشاهده است و اینکه برآورد مالی آن بیش از یکصد میلیارد ریال است.

وی توضیح داد: راه اندازی کانون های تخصصی در تمامی شهرستان های استان با هدف شناسایی محرومان محلات و اعزام خادمیاران به منظور خدمت مورد توجه است.

مدیرکانون‌های خدمت رضوی استان البرز خاطرنشان کرد: تحقق فرهنگ کرامت با رویکرد معرفتی و خدمت رسانی از مصداق های فعالیت کانون های خدمت رضوی است که در ایام دهه کرامت این مهم در قالب دیدرا با خانواده شهداء، گلباران مزار شهداء، غباررویی امامزادگان انجام می شود.

کد خبر 1763934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha