استقبال سفیر مکزیک از کتاب‌های آموزش زبان فارسی

سفیر مکزیک در ایران ضمن بازدید از غرفه بنیاد سعدی در نمایشگاه کتاب از انجام همکاری بین این سفارت و بنیاد سعدی برای آموزش زبان فارسی به شهروندان کشورش استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بنیاد سعدی، «گییرمو پوئنته اردوریکا» سفیر مکزیک در ایران با حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از غرفه بنیاد سعدی نیز بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این بنیاد برای آموزش زبان فارسی به علاقمندان در سراسر نقاط مختلف جهان قرار گرفت.
وی با ابراز خرسندی از آشنایی با فعالیت‌های این بنیاد، اظهار کرد: ما خوشحال می‌شویم که بتوانیم با بنیاد سعدی و اقدامات آن بیشتر آشنا شویم تا در دیدارها و نشست‌هایی که با مقامات وزارت خارجه کشورم دارم، این بنیاد و فعالیت‌های آن را معرفی کنم.
سفیر مکزیک در ایران گفت: علاقمندم که اطلاعات کاملی از فعالیت‌های بنیاد سعدی کسب کنم تا این اطلاعات را در اختیار مراکز دانشگاهی و آکادمیک کشورم قرار دهم تا آنها بتوانند با بنیاد سعدی آشنا شوند و از این طریق این امکان فراهم شود که با همکاری سفارت ایران در مکزیک برای علاقه‌مندان دوره‌های آموزش زبان فارسی برگزار شود.
گییرمو پوئنته اردوریکا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در دانشگاه خودمختار مکزیک مرکز مهمی برای آموزش زبان‌های خارجی وجود دارد، اظهار کرد: ما می‌توانیم بپرسیم که آیا کلاس‌هایی برای آموزش زبان فارسی در آنجا برگزار می‌شود یا نه؟.
وی ادامه داد: دو سال پیش از این مرکز یکی از پرفسورهای مهم زبان اسپانیایی را به تهران آوردیم و او در این جا دوره‌های خاصی را برای علاقمندان به یادگیری زبان اسپانیایی برگزار کرد.
کد خبر 1763947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha