دیدار اعضای کاروان «زیر سایه خورشید» با امام‌جمعه شهرکرد

اعضای کاروان «زیر سایه خورشید» با نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری و امام‌جمعه شهرکرد دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در اعضای کاروان «زیرسایه خورشید» با تاکید بر اینکه توجه به ائمه اطهار و جذب معنویت از حضور آنان، سرمایه‌های کشور هستند که باید مدام تقویت شود و گسترش یابد، افزود:محبت ائمه بزرگوار بزرگ‌ترین سرمایه برای جامعه امروز است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه  چهارمحال و بختیاری استانی ولایی  است و همه، محب اهل بیت عصمت و طهارت و شیعه هستند، ادامه داد: ما به لحاظ مذهبی و فرهنگی غنی هستیم اما این غنای مهم را معرفی نکردیم، حتی در میان شیعیان نیز معرفت شناخت به معنای واقعی وجود ندارد.

محسن کاووسی در این دیدار افزود: برنامه حضور خدام حرم مطهر رضوی از  صبح روز سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت با حضور در شهرستان های  فرخشهر  و بروجن آغاز می گردد.

مسئول شبکه جوانان رضوی (شجر) در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کاروان «زیرسایه خورشید» در روز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در شهرستان های کیار و فلارد و روز پنج شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ میهمان مردم ولایتمدار شهرستان های لردگان و خانمیرزا خواهند بود.

کاووسی افزود: خادمان حرم مطهر رضوی در روز پنج شنبه چهارم خردادماه در شهرستان اردل، چمعه پنجم خردادماه در شهرستان بن و بخش لاران از شهرستان شهرکرد و شنبه و یک شنبه، ششم و هفتم خردادماه ۱۴۰۲ در شهرستان های کوهرنگ و فارسان حضور خواهند داشت.

کد خبر 1763951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha