اطلاع‌رسانی به موقع روابط عمومی سپاه در عملیات وعده صادق توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در جنگ رسانه‌ای، این نقش را به ویژه در عملیات صادق برجسته خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، شنبه(۲۹ اردیبهشت) در همایش "مدار امید" بزرگداشت روز روابط عمومی که با حضور روابط عمومی‌ها، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در تالار میثاق برگزار شد؛ گفت: گرچه با آرمان‌هایی که مد نظر رهبری است فاصله داریم اما در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی در فضای مجازی انجام شده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: سپاه امروز نقطه توجه دشمن است لذا اخبار و اقدامات آن باید به همه دنیا مخابره شود که رسانه‌ها به نحو احسن در این زمینه همکاری دارند.
وی با قدردانی از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه شخص سردار شریف که در دو سال اخیر سپر همه هجمه‌ها بود و اعلام کننده همه اقدامات خوب سپاه و بسیج و نظام بودند؛ تصریح کرد: همه کاری که دشمن در فضای مجازی انجام داد و عملیات روانی آغاز کرد تا عملیات وعده صادق را ناچیز و یا کم اثر جلوه دهد با اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی سپاه به خوبی نقش بر آب شد.

سردار نظری با بیان اینکه روابط عمومی در اولویت همه کشورها است که می‌تواند به خدمات دستگاه‌ها ضریب بدهد؛ گفت: روابط عمومی‌ها از ارکان مهم امیدآفرینی هستند.

وی ادامه داد: با کار جهادی و رسانه‌ای کردن اقدامات نظام، نقشه‌های دشمن تا حدود زیادی نقش بر آب شده و شعار امسال توسعه فناوری‌های هوشمند و دیجیتال برای مقابله بیشتر با دشمن و ارائه خدمات نهادها به مردم برای امیدآفرینی بیشتر است‌.

سردار نظری کار روابط عمومی و رسانه را مهم و حساس و تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: ضعف در اطلاع رسانی موجب می‌شود یک کشور و نهاد و سازمان به اهداف خود نرسد.

کد خبر 1763956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha