نهادینه سازی فرهنگ امربه‌معروف لازمه داشتن جامعه‌ای مهدوی است

حجت الاسلام مهدوی‌نیا گفت: برای داشتن جامعه‌ای مهدوی باید فرهنگ امربه معروف و نهی‌از منکر گسترش یابد، گفت: در این راستا مسئولین و مردم در کنار هم باید نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی‌نیا، امروز در جلسه معارفه دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر شهرستان دورود با بیان‌اینکه پایه و اساس امربه معروف و نهی‌ازمنکر قدرت و عقلانیت است، اظهارداشت: در نظام اسلامی بالاترین قدرت مردمی است و بازوی اجرایی آن مسئولان هستند.  

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر لرستان با تاکید بر اینکه اولین گام امربه معروف و نهی‌از منکر باید از مسئولین شروع شود، افزود: امربه‌معروف یعنی امر به معروفی انجام شود که ترک شده و نهی‌از منکری که رواج یافته است.

وی خاطرنشان‌کرد: اگر جامعه نسبت به فریضتین امربه‌معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت باشند، حتما مسئولین نسبت به این فریضتین بی‌تفاوت بوده‌اند.

حجت الاسلام مهدوی‌نیا در ادامه با اشاره به اینکه دبیر به دنبال اجرای مصوبات ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر است و باید مورد حمایت قرار گیرد تا مصوبات به نتیجه برسد، گفت: مردم و مسئولین باید در کنار هم اقدام کنند تا معروفات گسترش یابد و منکرات ریشه‌کن شوند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا ستاد امربه معروف و نهی‌از منکر را حیا و قوی کنیم، بیان‌کرد: برای داشتن جامعه ‌ای مهدوی و فراهم کردن زمینه ظهور باید امربه معروف و نهی‌از منکر گسترش یابد.

کد خبر 1763982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha