رافت و مهربانی امام رضا(ع) راهگشای تمام مشکلات جامعه

حجت الاسلام قربانی گفت: اگر مردم صفت رافت و مهربانی امام رضا(ع) را در دستور کار خود قرار دهند بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود.

حجت الاسلام محمدزمان قربانی در خصوص نیاز جامعه امروز به صفا رافت و مهربانی امام رضا(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: یکی از ویژگی های امام رضا(ع) رافت، مهربانی، سخاوت و کرم ایشان است که در تمام لحظات زندگی آن حضرت حس می کنیم، می بینیم، می شنویم و در سیره این امام بزرگوار دیدیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه یکی از نیازهای جامعه امروز مسئله رافت و مهربانی است، افزود: این مهربانی و الفت باید بین خانواده ها، مکان های اداری، خیابان، اجتماع و در سبک زندگی ما رعایت شود.

وی ادامه داد: با رافت و مهربانی بین طرفین و دوستی و الفت بسیاری از مسائل از قبیل ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی،  اختلافات خانوادگی و نزاع ها و دعواها از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام قربانی گفت: اگر مردم همین صفت رافت و مهربانی امام رضا(ع) را در دستور کار خود قرار دهند بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با تاکید بر الگوگیری از صفت بارز رافت و مهربانی امام رضا(ع)، افزود: ما آقا را به مقام رضا، مهربانی و رافت می شناسیم و این صفت را در این ایام الگوی خودمان قرار دهیم و یک یادگاری از این ایام در طول عمرمان باشد تا مورد عنایت و شفاعت امام رضا(ع) قرار گیریم.

کد خبر 1763987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha