رزمایش مومنانه به مناسبت سوم خرداد در زنجان برگزار می‌شود

صالحی از برگزاری رزمایش کمک مومنانه در راستای کمک به مددجویان کمیته امداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در استان زنجان خبر داد.

روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به شعار امسال سوم خرداد با عنوان «در راه قله ایم» افزود: امسال برنامه های مناسبتی سوم خرداد در ۱۷ حوزه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: غبارروبی از مزار شهدا، گلباران مزار شهدا، تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس، بازدید از مددجویان در قالب طرح مفتاح الجنه، برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری ویژه مددجویان از جمله برنامه های اجرایی کمیته امداد به مناسبت سوم خرداد است.

صالحی همچنین از برگزاری اردوی جهادی در راستای کمک به حل مشکلات مددجویان به مناسبت سوم خرداد خبر داد  و گفت: تولید و انتشار محتوا با موضوع دفاع مقدس، برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه، حامی یابی برای ایتام و برگزاری رزمایش مومنانه از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده به همین مناسبت است.

وی تصریح کرد: برپایی محافل معنوی انس با قرآن کریم، نشست های روشنگری برای مددجویان؛ جریان سازی فرهنگی و تبلیغی و توزیع کمک های مومنانه نیز در این ایام اجرا می شود.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ هزار و ۸۸۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اظهار کرد: تعداد حامیان همکار با کمیته امداد در قالب طرح محسنین و طرح اکرام ایتام ۳۷ هزار و ۱۱۸ نفر است.

وی با اشاره به اینکه سرانه دریافتی ایتام در فروردین ماه ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان بود، اضافه کرد: همچنین سرانه دریافتی فرزندان محسنین نیز یک میلیون و ۲۸ هزار تومان بود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در مجموع میزان مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین طی سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان برآورد شده است که نسبت به سال قبل از آن ۴۵ درصد رشد داشته است.

کد خبر 1763989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha