پخت نان با نمک متبرک حرم حضرت رضا(ع) در بابل

همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت با سعادت امام رضا(ع) نمک مترک حرم مطهر رضوی برای پخت نان در اختیار تعدادی از نانوایی های شهرستان بابل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سال های دوری نیست که کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمین حرم مطهر رضوی همزمان با دهه کرامت به استان های مختلف کشور سفر می کنند که دیارعلویان نیز از حضور این کاروان ها بهره نیست. امسال از ۲۰اردیبهشت ماه جاری ۲کاروان زیرسایه خورشید از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری(دشت ناز) وارد این خطه از شمال کشور شدند.

خادمین حرم مطهر حضرت رضا(ع) تا ۳۱اردیبهشت ماه جاری در برنامه های دهه کرامتی مردمان شریف باب الرضا(ع) حضور خواهد داشت.

خادمیاران و یاوران رضوی استان نیز در این سفرمعنوی کاروان زیر سایه خورشید را همراهی می کنند.

تبرکات رضوی نیز توسط خادمین امام رضا(ع) در اختیار مشتاقان دریافت تبرک رضوی و علاقه مندان به آستان بوسی امام مهربانی ها قرار داده می شود. یکی از بهترین شیوه برای توزیع سراسری تبرکات رضوی استفاده از نمک متبرک در نانوایی ها است چرا که این گونه نان متبرک به دست هزاران هزار محب به اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه امام رضا(ع) میرسد.

پخت نان با نمک متبرک حضرت رضا(ع) در بابل

با عنایت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و همت خادمیاران خدمت رضوی کانون بانوان وخانواده شهرستان بابل ۳ نانوایی خمیرهای خود را با نمک متبرک اهدایی حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام ورز داده تا هزاران قرص نان متبرک شده به نام و یاد امام مهربانیها بدست عاشقان اهل بیت(ع) قرار گیرند.

پخت نان با نمک متبرک حضرت رضا(ع) در بابل

کد خبر 1763995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha