اعزام ۴۰ نفر از مددجویان زیارت اولی قصرشیرین به مشهد مقدس

شریفی گفت: ۴۰ نفر از دختران و زنان سرپرست خانوارزیارت اولی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قصرشیرین به مشهد مقدس مشرف شده‌اند.

 حمزه شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اعزام اولین کاروان مددجویان زیارت اولی قصرشیرین به مشهد مقدس، گفت:در راستای محرومیت زدایی، ترویج فرهنگ و سیره رضوی، زائرین محروم و تشرف اولی ها به پابوس حرم امام مهربانی اعزام شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قصرشیرین افزود: ائرانی که گاه به دلیل بعد مسافت تاکنون امکان تشرف به مشهدالرضا(ع) را نداشته‌اند و گاه به دلیل نداشتن توان مالی، از زیارت بارگاه مطهر رضوی محروم مانده‌اند اما حالا با اجرای طرحزیارت اولی و با مشارکت نیکوکاران، طعم زیارت را می‌چشند.

وی  خاطر نشان کرد:محور برنامه‌های شوق زیارت، زیارت امام هشتم (ع) و ترویج باورها و اعتقادات مذهبی و برنامه‌های تربیتی و معنوی است و اردوهای شوق زیارت با کمک‌های خیران و نیکوکاران برگزار می‌شود.
 
شریفی تصریح کرد:زیارت مضجع منور رضوی، بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های فرهنگی آستان قدس و اهدای بسته‌های فرهنگی از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده برای این گروه از زائران  خواهد بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: تمام هزینه‌های اسکان و پذیرایی و ایاب و ذهاب اردو از طرف خیرین نیکوکار قصرشیرینی برای اعزام به مشهد مقدس جذب شده است.

وی در پایان گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که مجدداً مشتاقان زیارت امام هشتم(ع) توفیق پیدا کردند از استان‌ کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین و در قالب کاروان‌ های زیارت اولی به مشهد الرضا مشرف شوند.  

کد خبر 1764062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha