اعزام یازده کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار مازندران 

لموکی گفت: کاروان سلامت باهماهنگی شبکه سلامت با حضور پزشکان متخصص و عمومی، پیراپزشکان وکارشناس واحد داوطلبان و اعضاداوطلب فعال هلال‌احمر مازندران در روستاهای محروم و مناطق کمتر توسعه یافته شعب استان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، معین مهدی لموکی-معاون امورداوطلبان هلال‌احمر مازندران درگفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع)  گفت: یکی از اقدامات داوطلبان و اعضاء جمعیت ارتقاء سلامت و بهداشت و آگاهی عمومی در جامعه به ویژه در مناطق کمتر برخوردار است و کاروان سلامت این شهرستانها  درراستای  رسیدگی به اقشار بیمار و محروم است.

وی گفت: یازده کاروان سلامت باهماهنگی شبکه سلامت با حضور پزشکان متخصص و عمومی، پیراپزشکان وکارشناس واحد داوطلبان و اعضاداوطلب فعال هلال‌احمر مازندران در روستاهای محروم و مناطق کمتر توسعه یافته شعب استان حضور یافتند.
لموکی‌افزود: در راستای ایجاد و ارتقاء آگاهی به ویژه در بخش سلامت و بهداشت عموم مردم پزشکان، کارشناسان و اعضاء داوطلب خانه های هلال شعب در سطح منطقه مستقر شدند و نسبت به انجام ویزیت رایگان پزشکان عمومی و متخصص، مشاوره روانشناسی، مامائی، مددکاری، مشاوره حقوقی، طب سنتی و انجام تست غربالگری فشارخون برای ۶۶۸ نفر انجام شد.

 اعزام یازده کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار مازندران 

وی با بیان اینکه در مناطق مذکور نسبت به اهداء بسته های بهداشتی، درمانی و معیشتی اقدام لازم بعمل آمد، یادآورشد: ۲میلیارد و ۹۲۵میلیون و ۶۶۵هزار ریال جهت ارتقاء سلامت به همشهریان خدمت رسانی درمانی انجام پذیرفت.

کد خبر 1764172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha