برترین‌های جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور در بیرجند تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان از ۲۸ برگزیده دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد در بیرجند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز (۳٠ اردیبهشت) در مراسم اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور اظهار داشت: امروز اهالی رسانه استان میزبان واقعی این جلسه هستند چراکه خبرنکارانی از استان‌های خراسان رضوی، سیستان بلوچستان، یزد و کرمان در آن شرکت  کردند. 

وی با بیان اینکه جشنواره مطبوعات شرق کشور از خردادماه سال گذشته کار خود را آغاز کرده است، افزود: ظرفیت استان خراسان جنوبی فراتر از رویدادها است.

به گفته وی، ۶۰۰ اثر از استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان، جنوب کرمان به دبیرخانه واصل شد که در داوری اولیه ۴۱۷ اثر تایید شد.

وی با بیان اینکه در حوزه تخصصی، موضوعی و آزاد آثار بررسی شد، گفت: ۲۵۵ اثر در بخش آزاد مانند تیتر، سرمقاله، گزارش و در بخش موضوعی ۱۶۲ اثر با موضوع شعار سال، جوانی جمعیت و پیشگیری از مواد مخدر ارسال شده بود.


فرخنده با اشاره به اینکه امروز ۲۸ برگزیده جشنواره تجلیل می‌شوند، ادامه داد: در ۱۴ تیرماه میزبان جشنواره ملی سواد رسانه خواهیم بود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: استان از وقتی که بر اساس تقسیمات کشوری کار خود را آغار کرد ۱۱رسانه داشت و امروز ۸۸ رسانه در استان در بخش رسانه برخط و مکتوب فعالیت دارند امید است با ظرفیتی که داریم مهم ترین ماموریت که پیش روی ما است، عرصه جهاد تبیین را اجرایی کنیم.


 

کد خبر 1764194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha