القای ناامیدی در بین مردم، توطئه اصلی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است

آیت الله خاتمی گفت: دشمنان پس از دفاع مقدس علیه ملت ایران با تمام‌ قوا وارد عمل شدند و در انتخابات اخیر با ۵۰۰ شبکه ماهواره ای و تبلیغات مستمر درصدد القای ناامیدی میان مردم بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و همرنگی در کشور گفت: نباید از نقشه راه ترسیم شده ایشان فاصله بگیریم و همیشه در خط ولایت حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: دشمنان پس از دفاع مقدس علیه ملت ایران با تمام‌ قوا وارد عمل شدند و در انتخابات اخیر با ۵۰۰ شبکه ماهواره ای و تبلیغات مستمر درصدد القای ناامیدی میان مردم بودند.

وی با تاکید بر اینکه تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، کشور را در برابر گزند دشمنان ایمن می کند، تصریح کرد: دشمن خونین نظام اسلامی طی ۴۵ سال گذشته هرگز از مواضع خود کوتاه نیامده و فتنه ها و برنامه های مختلفی را علیه کشورمان اجرا کرده است.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه خوشبختانه مبلغان و برخی هیات ها در حوزه اقدامات فرهنگی در استان پیشتاز هستند و این روند باید ادامه یابد، اظهار کرد: مدیر تبلیغات اسلامی استان در مدت پنج سال گذشته در مسیر ‌انجام وظایف این نهاد اقداماتی را انجام دادند که با موفقیت هایی نیز همراه بود و مدیر جدید نیز باید به اولویت های این حوزه توجه جدی داشته باشد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه برخلاف اقدامات عمرانی، کار فرهنگی زمانبر است، گفت: وظایف محوله تبلیغات اسلامی تنوع زیادی دارد و اثرگذاری اقدامات در این حوزه نیز نیازمند زمان بیشتری است.

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات خود در مدت پنج سال گذشته در استان، گفت: امیدواریم مدیر جدید با نشاط‌تر در این حوزه عمل کند و گام های مؤثری را به ویژه در حوزه گام دوم انقلاب بردارد.

حجت الاسلام سعید احمدی خاطرنشان کرد: هر چند در این مدت، ضعف و کاستی های وجود داشت اما هدف خدمتگزاری بهینه به گروه های هدف بود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی یوسفی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان زنجان معارفه شد.

کد خبر 1764215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha