دولت سیزدهم با حرکت پُرشتاب برخی از گرِه‌های کهنه را باز کرد

استاندار مرکزی با اشاره به تلاش های دولت در عرصه های مختلف گفت: دولت سیزدهم با حرکت پُرشتاب برخی از گره‌های کهنه را باز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه در همایش اساتید حوزه‌های علمیه استان مرکزی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد، به تلاش های دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم تلاش کردیم برخی چارچوب‌ها و بروکراسی حاکم بر نظام اداری را بشکنیم تا با یک رویکرد تحول‌گرایانه که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هم بود بتوانیم با حرکتی پُرشتاب برخی از گره‌های کهنه را باز کنیم.

استاندار استان  مرکزی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری تعطیلی ۱۰ ساله در حوزه اقتصاد عقب افتادگی‌هایی را ایجاد کرد و تبعات آن در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم مشهود است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل کشور طرح‌های نیمه‌تمامی است، ادامه داد: این طرح ها در سراسر کشور پراکنده هستند و برآورد آن‌ها بالغ بر ۸۰ هزار طرح است.

مقام عالی دولت در استان مرکزی خاطر نشان کرد:  در استان مرکزی تکلیف ده‌ها طرح سنواتی مشخص شد و برای اولین بار در تاریخ استان برخی از طرح‌ها به صورت شبانه‌روزی اجرا شد.

وی هنچنین بیان کرد: فضای اشتغال استان در ۲ سال گذشته به کلی تغییر کرده و نرخ بیکاری در برخی شهرهای استان صفر است. افزود: اگرچه همچنان با افراد جویای کار مواجه هستیم که ناشی از مدرک‌گرایی در عصری است که بیش از هر چیز  به مهارت و نیروی کار ماهر نیاز داریم.

وی به موفقیت های دولت در حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: شرکت‌های بزرگ و پیشران که لوکوموتیو صنعت، تولید و موتور اقتصاد کشور هستند طی ۲ سال اخیر در استان به حرکت درآمدند.

کد خبر 1764273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha