برای تجهیز واحدهای روابط عمومی اعتبار در نظرگرفته می شود

توان با بیان اینکه روابط عمومی ها، مسایل را صادقانه با مردم در میان بگذارند، گفت: برای تجهیز واحدهای روابط عمومی اعتبار در نظرگرفته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، جعفر توان فرماندار سقز در نشست گرامیداشت هفته روابط عمومی و تجلیل از کارشناسان این حوزه با اشاره به دغدغه روابط عمومی ها برای تجهیزات اظهار کرد: امسال در کمیته برنامه ریزی برای تجهیز واحد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، سازمان ها و نهادها از محل کمیته برنامه ریزی، اعتبار در نظرگرفته خواهد شد.

توان با اشاره به اهمیت و نقش روابط عمومی به عنوان آئینه تمام نمای سازمان، افزود: روابط عمومی تلفیقی از خلاقیت، نوآوری و هنر برای امید آفرینی و امید دادن به جامعه است.

وی خواستار توجه ویژه کارگزاران روابط عمومی به افکارعمومی درون و برون سازمانی و پاسخگویی به مردم و رسانه ها به صورت صادقانه و شفاف شد و ادامه داد: تعامل با مردم یک اصل اساسی در سازمان است و روابط عمومی رابطی صادق و بدون واسطه برای این مهم است که در این راستا بایستی ارتباطات انسانی در سازمان ها ارتقا یابد.

فرماندار سقز خواستار برگزاری دوره های آموزشی، تعامل روابط عمومی و رسانه ها و پاسخگویی به موقع به رسانه ها، بهبود گردش اطلاعات در سازمان، اطلاع رسانی خدمات انجام شده و توسعه ارتباطات برون سازمانی شد.

در این نشست، کارشناسان روابط عمومی هم بر ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمان، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای برای برگزاری دوره های آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی، توجه به روابط عمومی دو فضایی، برگزاری دوره های آموزشی، تعامل بیشتر اصحاب رسانه با روابط عمومی ها و اختصاص اعتبارات برای تجهیز واحدهای روابط عمومی تاکید  کردند.

کد خبر 1764315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha