پیام تسلیت جنبش حماس درباره شهادت «آیت الله رئیسی» و همراهانش

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی شهادت «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری ایران و همراهانش به مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، در پی شهادت «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری ایران و همراهانش، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای اعلام کرد: این مصیبت وارده را به «آیت الله سید علی خامنه ای» مقام معظم رهبری، دولت و ملت دوست ایران تسلیت می گوییم..

در این بیانیه آمده ست: ما احساس غم و اندوه مشترک خود را با ملت برادر ایران و همبستگی کامل خود را نسبت به این حادثه دردناک و غم انگیز ابراز می کنیم.

حماس تاکید کرد: ما مطمئن هستیم که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند بر پیامدهای این ضایعه بزرگ فائق آید.

بالگرد حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران روز گذشته(یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)که برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

آیت الله رئیسی ، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده‌اند.

کد خبر 1764365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha