خبر شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش داغی بزرگ در قلب‌های همه نشاند

حجت الاسلام دیلم گفت: خبر غمبار شهادت سید خدوم و محبوب، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان، پدیدآورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در پیام تسلیت حجت الاسلام نورعلی دیلم در پی شهادت رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراهش آمده است: خبر غمبار شهادت سید خدوم و محبوب، رئیس جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان، پدیدآورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.

آیت‌الله رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد و در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد.

در این سانحه، داغدار وزیر انقلابی و خردمند و جهادی، سردار دیپلماسی انقلابی، دکتر حسین امیر عبداللهیان عزیز، هستیم.

همچنین در این واقعه اندوهبار، روحانی برجسته و بزرگوارِ خطّه عالم پرور و شهید پرور آذربایجان، حضرت حجت آیت ا... آل هاشم، عضو مجلس خبرگان و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز به آرزوی خود رسید و به کاروان شهدای محراب پیوست و همه ما را مانند مردم داغدار تبریز و آذربایجان، سوگوار خود کرد.

شهادت استاندار مردمی و جهادی، جناب آقای دکتر مالک رحمتی و سایر همراهان عزیزِ این جمع خدمتگزار، عمق این داغ و سنگینی این سوگ را بیشتر می‌کند.

اینجانب با تضرع و التجاء به درگاه خدای متعال، شهادت این خدمتگزاران عزیز و مردمی و مخلص را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنافداه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی و مردم آگاه و بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی و همه ملت‌های مسلمان خصوصا دولت محترم و مردمی و  سایر قوا و خدمتگزاران ملت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

کد خبر 1764399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha