بیداری جهانی به برکت دولت سیزدهم حاصل شده است

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه بیداری جهانی حاصل شده و خط و نشان آن هم سبک حکومت آیت الله رئیسی است، گفت: اگر آیت الله رئیسی وراثت کریمه برای ما بر جای گذاشته که برای ما و جهان خط و نشان است و امروز حق پرستی در سطح جهان خود را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) در دیدار خادمان حرم رضوی و استاندار و سایر مسئولان استانی ضمن عرض تبریک میلاد امام رضا(ع) و تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه اظهار داشت: باید توجه کردم چه کسی از دست دادیم؛ فردی که شاخصه شایسته او صداقت است.


وی گفت: به شهدا هم باید تبریک و تهنیت گفت و پای عهد خود ایستادند و خدمتی خستگی ناپذیر و هدفمند و با نیت صالح در جهت نجات جان جامعه بشری و خدمت به نوع انسان داشتند.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مدت ۴۵ سال شهدای بسیاری از ما گرفته شده و گرفتند که جای آنها پر نمی‌شود و استکبار جهانی که هیچ منطقی ندارد، افزود: از روز اول پیروزی انقلاب برنامه دشمن، حذف نیروهای کارآمد بوده و است.


آیت الله عبادی تصریح کرد: اینطور نیست که اگر فردی با تمام شایستگی ها از دست دادیم همه چیز از دست رفته اینگونه نیست باید از آنچه که داریم حفاظت کنیم.


وی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب دشمن، افراد بسیاری که شایسته بودند را از ما گرفتند اما آن ها رسوا شدند و حق بر اساس فطرت و وجدان و وحی است و ما خیلی چیزها را به دست آوردیم و دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی اگر رفتند یک سرمایه هم گذاشتند و آن نیز سبک حکومت است.


وی با تاکید بر اینکه بیداری جهانی حاصل شده و خط و نشان آن هم سبک حکومت آیت الله رئیسی است، گفت: اگر آیت الله رئیسی وراثت کریمه برای ما بر جای گذاشته که برای ما و جهان خط و نشان است و امروز حق پرستی در سطح جهان خود را نشان می دهد.


آیت الله عبادی بیان کرد: مردم ایران اسلامی با این تجربه و چشم باز و به ویژه خراسان جنوبی که منتخب خود را از دست داده هوشیارتر از همیشه برای سازندگی دولت جدید و کارآمدتر عزم خود را جذب کنند و انتخابی درست داشته باشد و این جبهه حق شکست ناپذیر است.

کد خبر 1764431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha