ساده زیستی و مردمی بودن از خصیصه های سیدالشهداء خدمت بود

حجت الاسلام حسینی گفت: خستگی ناپذیری، مردمی بودن، ساده زیستی و صهیونیست ستیزی از خصیصه های سیدالشهداء خدمت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی آمده است: بی شک خدمت به مردم و مجاهده در راه خداوند متعال توفیق بزرگی است که نصیب انسان های بزرگ و وارسته می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: خبر ناگوار شهادت سیدمحرومان و خادم الرضا(ع)، شهید آیت الله رئیسی ضایعه بزرگی است که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

وی ادامه داد: خستگی ناپذیری، مردمی بودن، ساده زیستی و صهیونیست ستیزی از خصیصه های سیدالشهداء خدمت بود.

حجت الاسلام حسینی اظهارداشت: همت بلند، صراحت بیان و تصمیم های انقلابی ایشان مسیر جدیدی را در مدیریت انقلابی گشود و توانست ایران اسلامی را در بحران های جهانی به ساحل امن رهنمون کند.

وی گفت: یقینا مزد تلاش بی وقفه ایشان شهادت در راه خدمت به مردم در شب ولادت حضرت ثامن الحج علی بن موسی الرضا(ع) بود. خداوند ایشان را غریق رحمت واسعه نماید و با اجداد طاهرینش محشور نماید.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در ادامه این پیام گفت: اینجانب شهادت خادم الرضا(ع) و خادم ملت ایران را به ساحت مقدس ولی‌عصر عجل‌الله تعالی‌ فرجه الشریف و نائب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و ملت شریف ایران و به‌ویژه خانواده داغدار این خادمان شهید، تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم.

کد خبر 1764534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha