پیام تسلیت اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی

ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت و تعزیت گفت.

در متن پیام اعظمی آمده است؛

«انا لله و انا الیه راجعون
نَنسَخۡ مِنۡ ءَایَةٍ أَوۡ نُنسِهَا نَأۡتِ بِخَیرٍ مِّنۡهَاۤ أَوۡ مِثۡلِهَاۤۗ أَلَمۡ تَعۡلَمۡ أَنَّ ٱللَّهَ عَلَیٰ کُلِّ شَیۡءࣲ قَدِیرٌ [سُورَةُ البَقَرَةِ

شهادت خادم الرضا حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان  خدوم ایشان را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله ارواحنا فداه، محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.  
خداوند مزد جهاد شبانه روزی و خستگی ناپذیر خادم جمهور را در ایام ولادت ولی نعمت ایران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به این بزرگمرد عنایت فرمود.  

اینجانب شهادت آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم، دکتر امیرعبداللهیان، دکتر مالک رحمتی و سردار سید مهدی موسوی را به امام عصر ارواحنا فداه تسلیت عرض می‌کنم. هم چنین این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران به ویژه  مردم انقلابی و ولایتمدار جیرفت وعنبرآباد تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از خداوند متعال صبر و اجر برای مردم داغ دیده ایران و علو درجات برای آن شهدای عزیز مسئلت می‌کنم.

ذبیح الله اعظمی 
نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی

کد خبر 1764567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha