حل مشکلات مردم برگ زرینی از آیت الله رئیسی در تاریخ ایران است

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت:اخلاص و شجاعت این شهید والامقام برای حل مشکلات مردم، توسعه ایران و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، برگ زرینی در تاریخ ایران است، که تا ابد در خاطره‌ها خواهد ماند.

نیر الهامی، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی ایران و همراهان انقلابی ایشان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (حفظه الله) و ملت شریف ایران، خانواده های معزز و معظم شهداء و بانوان و خانواده های آذربایجان غربی، گفت: ساده‌زیستی، مردمداری، اخلاقمداری، تعهد، اخلاص و شجاعت این شهید والامقام برای حل مشکلات مردم، توسعه ایران و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، برگ زرینی در تاریخ ایران است، که تا ابد در خاطره‌ها خواهد ماند و هیچگاه از یاد نخواهد رفت.

وی افزود: سبک و سیره عملی رئیس جمهور شهید که به گوهر تقوا، اخلاص، ساده زیستی، عدالت طلبی، فساد ستیزی، توکل به خدا و ولایتمداری مزین است، زیست تراز سبک زندگی و مدیریت علوی را برای آحاد شیفتگان خدمت بی‌منت و صادقانه به ملت معنا بخشید و پرچم ایثار و جان دادن در «خیمه ولایت» و «میدان خدمت» را در این سرزمین همچنان برافراشته و راهنمای ایرانیان در آینده پیش رو قرار داده است.

الهامی ادامه داد: ایشان  ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست و شبانه روز در اندیشه و تلاش برای حل مشکلات کشور و مردم و همراه سازی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این راستا بود.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: عمری تلاش و مجاهدت در مسیر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ایران بویژه سه سال، مجاهدت جهادگونه و خالصانه در کسوت ریاست دولت جمهوری اسلامی ایران نشان از تقوا، تعهد و اخلاص ایشان داشت.

وی گفت: قطعاً برترین پاداش ها برای مردانی که اینگونه در راه آرمانهای امام و رهبری تلاش خستگی ناپذیر داشته اند شهادت است و شهادتی که با نام خادم الرضا علیه السلام و در روز ولادت حضرتش نصیب گردد.

کد خبر 1764572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha