برنامه‌های محوری بزرگداشت آیت الله رئیسی در بیرجند اعلام شد

قناعت از برگزاری پنج برنامه محوری بزرگداشت آیت الله رئیسی در کنار برنامه‌های خودجوش مردمی در بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) در جلسه برنامه‌ریزی مراسم شهادت آیت الله رئیسی ضمن تبریک و تسلیت شهادت ریاست رییس جمهور و هیات همراه اظهار کرد: آیت الله رئیسی با شهادت به سعادت آخروی و کمال رسیده و مزد تلاش‌های خالصانه خود را گرفت.

وی با بیان اینکه شهادت، مزد و پاداش خدمت صادقانه و بی‌منت آیت الله رئیسی است، افزود: مقام معظم رهبری نیز خستگی‌ناپذیری را از خصوصیت شایسته آیت الله رئیسی مطرح فرمودند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری، جریان اصیل و ناب ولایی و انقلابی به این اطمینان خاطر رسید که بعد از سال‌ها، رئیس جمهوری سکان امور را به دست گرفته که بی‌منت برای مردم کار خواهد کرد.

قناعت با بیان اینکه اینگونه شهادت‌ها انقلاب را بیمه می‌کند، ادامه داد: تمام مردم کشور یک منتخب و مردم خراسان دو منتخب خود در ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری از دست دادند، که غمی دردناک، بزرگ و جانسوز است.

وی با اشاره به اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در روند اجرایی کار کشور هیچ خللی ایجاد نمی‌شود و جای نگرانی نیست مردم اصلا ناراحت نباشند، عنوان کرد: امروز مقام معظم رهبری تمام اختیارات ریاست جمهوری را بر اساس ظرفیت‌های قانونی و اصل ۱۳۱ قانون اساسی به معاون اول رئیس جمهور تنفیذ کردند.

استاندار خراسان جنوبی از برگزاری پنج برنامه محوری بزرگداشت آیت الله رئیسی در کنار برنامه‌های خودجوش مردمی در بیرجند خبر داد و گفت: همچنین برنامه‌های محوری و مردمی در روستا، شهرها و شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران در حال برنامه‌ریزی است.

قناعت ادامه داد: بخشی از برنامه‌ها محوری یا متمرکز است که توسط نهادها و دستگاه‌های دولتی اجرا می‌شود و بخشی نیز مردمی و خودجوش در شهرها و روستاها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با دستور رهبری پنج روز عزای عمومی در کشور اعلام شده است، بیان کرد: از امروز هر روز یک برنامه محوری برای بزرگداشت رئیس جمهور مردمی  و همرانش در استان برگزار می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی، برگزاری نخستین برنامه محوری را امشب ساعت ۱۹:۳۰ در محل شهدای باقریه اعلام کرد و گفت: مراسم محوری دیگر فردا شب در مسجد امام حسین(ع)، روز سوم در حسینیه جماران، روز چهارم یعنی روز چهارشنبه ساعت ۱۷ در مزار شهدای بیرجند و برنامه پنجم نیز روز جمعه همراه با نمازهای جمعه خواهد بود که در مرکز استان یک ساعت قبل از برپایی نماز در محل مصلی تعیین شده است.

کد خبر 1764582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha