مدال افتخار شهید رئیسی خادمی امام رضا(ع) بود

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی بیان‌اینکه مدال افتخار آیت‌الله رئیسی خادمی امام رضا(ع) بود و اگر هم به این درجه رسید از خادمی برای امام هشتم بود، گفت: : شهید آیت‌الله رئیسی خود فرمود که همه زندگیم را مرهون امام رضا(ع) هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی امروز(دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت) در مجلس یادبود سید شهیدان خدمت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهارکرد: شهید آیت‌الله رئیسی در سه سالی که در قوه مجریه و دولت بود و سال‌هایی که در قوه قضاییه و تولیت آستان قدس رضوی خدمت می‌کرد مورد هجمه خیلی از تهمت‌ها بود ولی این شهید والامقام به حرف‌ها، شایعه‌ها، اهانت‌ها و تمسخرها دقت نمی‌کرد چون هدفش خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند بود.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه تازه داشتند یک عده محرومین و مستضعفین جامعه از اقدامات و فعالیت‌های شهید رئیسی احساس امید می‌کردند، افزود: سید شهیدان خدمت همیشه در صحنه بودند به‌طوریکه روزهای جمعه هم مشغول فعالیت بودند و روز جمعه روز کار آیت‌الله رئیسی بود.

وی تصریح‌کرد: اگر مدیران و افرادی که می‌خواهند خدمتگزار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند باید شهید آیت‌الله رئیسی را الگوی خود قرار دهند و بدانند چگونه باید حرکت کنند.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه آنهایی هم که همراه آیت‌الله رئیسی به شهادت رسیدند همه انسان‌های خوبی بودند، گفت: شهید امیرعبدالهیان دیپلماسی قوی و گفتمان انقلابی را راه انداخته بود و در راستای حمایت از جبهه مقاومت اقدامات ارزشمندی انجام داد تا پرچم این جبهه در اهتزاز باشد.

مدال افتخار شهید رئیسی خادمی امام رضا(ع) بود

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه شهید آیت‌الله آل هاشم هم تحولی در آذربایجان ایجاد کرده بود و روحیه مردمی داشت و ساده زیست و متواضع بود، ادامه داد: استاندار جوان و شهید آذربایجان‌شرقی در مدتی که استاندار بود سر زده بین مردم حاضر می‌شد و مشکلات آنان را حل می‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شهادت تیم حفاظتی و خلبانان حامل بالگرد رئیس جمهور را تسلیت گفت و یاد و خاطره آنان را گرامی‌داشت و افزود: این شهدا در روز ولادت امام رضا(ع) مهمان ثامن‌الحجج علی‌بن‌ موسی الرضا(ع) شدند.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی از زمانی که رئیس جمهور شد چرخه فعالیت و خدمت در کشور را به حرکت در آورد، تصریح‌کرد: شهید رئیسی پاداش خدمتش را در این روز گرفت.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه مدال افتخار آیت‌الله رئیسی خادمی امام رضا(ع) بود و اگر هم به این درجه رسید از خادمی برای امام هشتم بود، اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی خود فرمود که همه زندگیم را مرهون امام رضا(ع) هستم.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری گفتند هیچ اختلالی در روند کار کشور پیش نمی‌آید و ما از این روزای سخت زیاد دیدیم و پشت سرگذاشتیم و نمونه آن ترور و به شهادت رساندن بزرگان در دهه ۶۰ بود.

مدال افتخار شهید رئیسی خادمی امام رضا(ع) بود

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه اگر یک روز شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و امثال این‌ها الگوی خدمت و شهید قاسم سلیمانی الگو و نماد مقاومت بود امروز و در دوران ما شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان الگو و نماد خدمت بوده و هستند و این مسیر ادامه دارد، گفت: انقلاب رویش‌های خود را نمایان می‌کند و جوانه‌هایی جدید که در  انقلاب روییدن کرده‌اند جای این عزیزان را پر می‌کنند.

امام جمعه بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: ما در گام دوم انقلاب به تمدن جهانی و حکومت الهی نزدیکم و این روزهای سخت و امتحانات، آزمون‌هایی است که امت ما و پیروان مکتب اهل بیت(ع) باید آن را پشت سربگذارنند و تحمل و صبر داشته باشند.

گفتنی است، مداحی، ذکر مصیبت و سینه‌زنی پایان بخش مجلس یادبود سید شهیدان خدمت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در بندر مرزی آستارا بود.

کد خبر 1764583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha