توجه ویژه شهید رئیسی به ساخت مسجد در روستاها

خادم ایستگاه باب الجواد(ع) گفت: شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشتند، به گونه ای که در روز دوم دریافت حکم تولیت با سفر به یکی از روستاهای دورافتاده دستور ساخت مسجد را دادند.

صادق عقیلی، رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه امام صادق(ع) و خادم ایستگاه صلواتی در باب الجواد(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، بیان کرد: آیت الله سید ابراهیم رئیسی از زمانی که حکم تولیت خود را در آستان قدس رضوی از امام خامنه ای(مدظله العالی) دریافت کردند، در قدم اول در کمک به محرومین و نیازمندان زائرسرای بسیار زیبایی را ایجاد کردند تا زائران محروم نیز بتوانند به این شهر سفر کنند و در قدم بعد تمام افرادی که تا کنون به زیارت علی بن موسی الرضا علیه السلام مشرف نشدند را امکان زیارت برای ایشان فراهم کرد.

وی افزود: ایشان خود را خادم خادمان امام رضا(ع) می دانست و خستگی ناپذیر بود و به جد پیگیر کار نیازمندان و محرومان بودند، اخلاص بالا و مردمی بودن از ویژگی های منحصر به فرد ایشان بود.

عقیلی ادامه داد: زمانی که تولیت را عهده دار شدند از تمام رفقای قدیم خود و یاران رهبر معظم انقلاب یاری خواستند، کار ایشان مردمی و پای کار مردم بودند .

وی گفت: دو روز بعد از ابلاغ حکم تولیت آستان قدس رضوی، توسط مقام معظم رهبری، ایشان به یکی از روستاهای دورافتاده به نام زین الدین در حاشیه شهر مشهد رفتند و در آنجا دستور ساخت مسجد، درمانگاه و کتابخانه را دادند، همچنین ایشان خواستند تا تمامی مراسمات مذهبی در این روستا اعم از جشن شادی و عزاداری اهل بیت برگزار شود.

پایان پیام/

کد خبر 1764588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha