آیت الله رئیسی وفادار به عهد و پیمانش با ولایت و امامت بود

حجت الاسلام نوفرستی گفت: شهید آیت الله رئیسی شخصیتی مجاهد، صادق و وفادار به عهد و پیمانش با ولایت و امامت بود که دغدغه‌های مقام معظم رهبری را به خوبی دنبال می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امشب دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) در آیین سوگواری و بزرگداشت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در امامزادگان باقریه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله رئیسی شخصیتی عالم و فقیه بصیر و فهیم بود که در هر مسئولیتی قرار می‌گرفت می‌دانست چه باید انجام دهد.

وی افزود: آیت الله رئیسی رسالت الهی خود را در دوران انقلاب و حضرت امام راحل و در سنگر دفاع مقدس به خوبی انجام داد و در جایگاه مسئولیت آستان قدس رضوی و قوه قضائیه و ریاست جمهوری به خوبی درخشید و  اهل تقوا و طهارت روح بود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی شخصیتی مجاهد، صادق و وفادار به عهد و پیمانش با ولایت و امامت بود که دغدغه‌های مقام معظم رهبری را به خوبی دنبال می‌کرد.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: آیت الله رئیسی در مقابل مردم با رحمت و مهربانی و در مقابل دشمنان با صلابت و شجاعت برخورد می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی در سازمان ملل با افتخار قرآن را بالا می‌برد و مردم جهان را دعوت به قرآن این معجزه ابدی پیامبر اکرم(ص) می‌کند و صراحتاً اعلام می‌کند که سوزاندن ظاهر قرآن هیچ اثری در این زمینه ندارد، افزود: قرآن معجزه‌ای برای هدایت بشریت با عقلانیت و دعوت مردم به عدالت و مبارزه با ظلم‌ها و فسادها است.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه دفاع رئیس جمهور هشتم از جایگاه شهید سلیمانی در سازمان ملل را یادآور شد و بیان کرد: در عملیات تنبیهی وعده صادق، موشک‌ها و پهپادهای سپاه با پیمودن هزار و ۸۰۰ کیلومتر به هدف مورد نظر در اسرائیل اصابت و ضربه سنگینی بر دشمن وارد کرد.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: ترکیب شهدای خدمت جالب است و خاطرات  تیرماه سال ۱۳۶۰ و بعد از دو ماه شهادت رجایی و باهنر را یک بار دیگر برای ما زنده کرد.

وی در ادامه افزود: مردم وقتی از وقوع سانحه برای هلی‌کوپتر رئیس جمهور با خبر شدند در دل شب با برپایی دعاهای توسل، سلامتی رئیس جمهور را از خداوند خواستار شدند و زمانی هم که صبح خبر شهادت ایشان را شنیدند، به عزاداری و سوگواری پرداختند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در طول ۴۵ سال گذشته آیت الله رئیسی وفاداری خود را به نظام به خوبی نشان داد و به لطف الهی این حادثه را هم به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت.

حجت الاسلام نوفرستی در پایان با بیان اینکه شهدای خدمت برای خدا کار کردند و خدا هم آنان را دوست داشت، گفت: آیت الله رئیسی خادم الرضا(ع) بعد از سال‌ها مجاهدت و خدمت به مردم در مسئولیت‌های مختلف در این حادثه به درجه رفیع شهادت رسید و امروز جای ایشان در کشور بسیار خالی است.

کد خبر 1764630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha